خبرگزاری کار ایران

هاشمی تنها چهره ورزشی انتخابات کمیته است؛

شمس: رأی‌دهندگان به اصل ورزشی‌بودن کاندیداها توجه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۸

از کسانی که در انتخابات کمیته ملی رأی می‌دهند تقاضا دارم به اصل ورزشی‌بودن رئیس کمیته ملی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: من با آمدن کیومرثهاشمی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک موافقم.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اعتقاد دارم هاشمی تنها چهره ورزشی حاضر در انتخابات این کمیته است و برای اولین بار یک فردی از خانواده ورزش که در وزارت ورزش بوده و به عنوان معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرروش هم فعالیت کرده و اشراف کامل به مسائل ورزشی کشور و بخش برون‌مرزی دارد در این انتخابات شرکت کرده است.

وی افزود: فکر می‌کنم با آمدن هاشمی خلاء‌ عدم حضور افراد ورزشی در رأس کمیته ملی المپیک حل می‌شود و اگر وی در این انتخابات موفق شود برای اولین بار است که هم وزیر ورزش و هم رئیس کمیته ملی المپیک ورزشی هستند و این آروزی همه ورزشی‌ها است که ورزش به دست اهالی ورزش اداره شود.

شمس در پایان گفت: امیدوارم هاشمی یکی از دو سمت رئیس یا دبیرکلی کمیته ملی را بدست آورد و اگر انتخاب نشود کسی که رأی می‌آورد باید ببینیم می‌تواند کمیته را رهبری کند یا باز هم مسائل سال‌های اخیر را شاهد خواهیم بود و باز هم درگیری‌های متفاوت را خواهیم دید. از کسانی که در انتخابات کمیته ملی رأی می‌دهند تقاضا دارم به اصل ورزشی‌بودن رئیس کمیته ملی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز