خبرگزاری کار ایران

کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم؛

توکلی: من هم می‌توانم گزینه‌ سرمربیگری تیم ملی باشم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۵۰

من هم می‌توام یکی از گزینه‌ها باشم. مهم انجام وظیفه در کشورم است. من مردم کشورم را دوست دارم و اگر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان وزنه برداری گفت: چند وزنه‌بردار در تیم نوجوانان است که در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به شرایط تیم نوجوانان و جوانان گفت: در تیم نوجوانان هدف ما بازی‌های آسیایی تایلند است و ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها افتخار آفرینی کنیم، کار استعدادیابی را هم انجام می‌دهیم. اردوی تیم جوانان نیز از بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. تیم جوانان نیز در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در خرداد که در روسیه است شرکت خواهد کرد.

توکلی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در تیم‌های ملی پایه بیان داشت: در گذشته نفرات دوم و سوم را زیر نظر نداشتیم اما الان به آنها توجه می‌شود تا آنها از آمادگی دور نشوند. برای ما فقط نتایج مسابقات انتخابی مهم نیست بلکه روند کاری یک ورزشکار زیر نظر گرفته می‌شود.

توکلی درخصوص احتمال حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بیان داشت: من هم می‌توام یکی از گزینه‌ها باشم. مهم انجام وظیفه در کشورم است. من مردم کشورم را دوست دارم و اگر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. امروز فدراسیون وزنه‌برداری دارای جذبه‌ای در این رشته شده و در دنیا بزرگی می‌کند و ۱۳-۱۲ سال است یک قطب در دنیا است و این روند باید ادامه داشته باشد. بنده هم هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز