خبرگزاری کار ایران

بعد از انصراف از انتخابات؛

علی‌آبادی: وزیر ورزش دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۰

در این انتخابات رای دارم و بسیاری از دوستانم از انصراف من ناراحت خواهند شد و مطمئن باشید بالای ۳۵ رای داشتم. چیزی که برای من مهم بود رای آوردن نیست و مهم موفقیت ورزش کشور در سال های آینده است.

محمد علی‌آبادی از حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک انصراف داد.

به گزارش ایلنا، محمد علی‌آبادی در جمع خبرنگاران گفت: از دولت و وزیر ورزش تشکر می‌کنم که نه در انتخابات دخالت و نه شخصی را به ما تحمیل کردند. باید بگویم وزارت ورزش اجازه داد انتخابات به صورت آزاد برگزار شود. فکر می‌کنم دولتی که به رأس کار آمده و تایید رهبری را دارد حق دارد کسانی را در کنار خود داشته باشد که با آنها کار کند. برای این دولت احترام ویژه ای قایل هستم و می‌خواستم گزینه مورد تایید دولت انتخاب شود.

علی‌آبادی توضیحات بیشتری درباره دلایل انصرافش داد: فکر می‌کنم این فرد در تامین منابع مالی بتواند موفق‌تر باشد و تاثیر بیشتری بگذارد. ورزش کشور را بسیار دوست دارم و اگر یک در میلیون احتمال دهم وجودم به ورزش آسیب‌رسان است از حضور در ورزش انصراف می‌دهم. در این انتخابات رای دارم و بسیاری از دوستانم از انصراف من ناراحت خواهند شد و مطمئن باشید بالای ۳۵ رای داشتم. چیزی که برای من مهم بود رای آوردن نیست و مهم موفقیت ورزش کشور در سال های آینده است.»

علی‌آبادی که یکشنبه شب با اعضای فراکسیون ورزش مجلس جلسه داشت، انصرافش را با این جلسه بدون ارتباط دانست: این جلسه ربطی به انصراف من ندارد و وزارت ورزش نیز هیچ دخالتی نداشت. همه کسانی که در انتخابات شرکت دارند از دوستان من هستند و می‌توانند ورزش کشور را به خوبی اداره کنند. امیدوارم با برگزاری یک انتخابات خوب تکلیف ورزش در المپیک مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز