خبرگزاری کار ایران

افشارزاده مجوز گرفت، اما انصراف داد؛

۳ کاندیدای دبیرکلی کمیته ملی در انتظار رای مجمع

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۷

همچنین وزیر ورزش در پیشنهادی اعلام کرد که افشارزاده به عنوان مشاور عالی در امور بین الملل وزارت ورزش فعالیت کند.

دبیر کل کنونی کمیته ملی المپیک کشورمان اگرچه مجور حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را دریافت کرد، اما پس از کسب مجوز، انصراف داد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده که بازنشسته است، قانونا نمی‌توانست در مجمع انتخابات کمیته ملی المپک شرکت کند، اما در آخرین دقایق مجوز حضور وی صادر شد، اما کاندیدای تصدی پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک انصراف خود را اعلام کرد. به این ترتیب یکی از کاندیداهای اصلی از گردونه رقابت کنار رفت تا سایر نامزدها برای در اختیار گرفتن این مسئولیت مهم ورزش کشور منتظر آراء اعضای مجمع باشند.

گودرزی پس از انصراف بهرام افشارزاده از حسن خدمات دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک تشکر کرد و گفت: من از سال ۵۸ یا ۵۹ با آقای افشارزاده ارتباط دارم او عاشق ورزش است. از تجربیات او به ویژه در مسائل برون مرزی باید استفاده شود.

افشار زاده نیز گفت: مجوز من امروز در هیأت دولت صادر شد و می توانستم در انتخابات شرکت کنم اما به احترام کسانی که به حضور من اعتراض داشتند کنار رفتم. در این مدت روزانه ۱۸ ساعت برای کمیته ملی المپیک وقت گذاشتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز