خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خواستار شد؛

افزودن یک درصد بودجه اعتبارات ملی و استانی به وزارت ورزش و جوانان

کد خبر : ۱۳۸۵۳۱

اگر دولت بتواند از اعتبارات ملی و استانی یک درصد بودجه کسر و به وزارت ورزش و جوانان اضافه کند، کار بسیار بزرگ و ارزنده ای انجام داده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات گفت: با کسر یک درصد از بودجه اعتبارات ملی و استانی و اضافه کردن آن به وزارت ورزش و جوانان کمبود بودجه این ارگان دولتی جبران می شود.

به گزارش ایلنا، سید سعید زمانیان‌دهکردی اظهار داشت: اگر دولت بتواند از اعتبارات ملی و استانی یک درصد بودجه کسر و به وزارت ورزش و جوانان اضافه کند، کار بسیار بزرگ و ارزنده ای انجام داده است.

وی تصریح کرد: در مباحثورزش و جوانان با توجه به نیازمندی های بسیار بالای این دو حوزه از جمله مدال آوری، اشتغال، ازدواج و مسکن باید اعتبار کافی به این وزارتخانه تخصیص داده شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر جوان ما شغل مناسب داشته باشد مشکل مسکن و ازدواج در حوزه جوانان هم از بین می رود. نمایندگان مجلس با جدیت و دید مثبت نسبت به ساماندهی امور جوانان آمادگی هر گونه همکاری با دولت محترم را دارند.

زمانیان گفت: با توجه به فعال شدن بخش های خصوصی و اصل ۴۴ قانون اساسی دولت می تواند از ظرفیت های این بخش به بهترین شکل برای ساماندهی امور جوانان استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به وب‌سایت وزارت ورزش تاکید کرد: با توجه به اینکه بحثقانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون در اختیار مجلس است، این قوه می تواند اثرات مثبتی در بودجه وزارت ورزش و جوانان بگذارد و اعتبارات گسترده ای را از طریق سرمایه گذاری در بخش سمن ها به وزارت ورزش و جوانان اختصاص دهد. این امر در حال کارشناسی است و ارقام بودجه وزارت ورزش و جوانان به زودی تغییر پیدا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز