خبرگزاری کار ایران

مجمع به من لطف کرد؛

علیپور: واقعی‌ترین انتخابات ۲۰ سال اخیر کمیته ملی را دیدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۰

برای نخستین مرتبه انتخاباتی واقعی را شاهد بودیم کاندیداها در فضایی صمیمی، رقابتی دوستانه را به معرض نمایش گذاشتند. همچنین در مجمع اخیر تمامی مسائل قانونی به خوبی رعایت شد.

عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: در انتخابات ۲۰ سال اخیر کمیته ملی المپیک هیچ دوره‌ای مثل امسال انتخابات واقعی و درعین حال صمیمی را ندیده بودم.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک عصر روز دوشنبه، سی‌ام دی‌ماه، برگزار شد که در پایان، مسئولان جدید این کمیته انتخاب شدند که یکی از آنها محمد علیپور بود که به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی انتخاب شد.

علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک تصریح کرد: باور کنید در ۲۰ سال گذشته چنین انتخاباتی را ندیده بودم. امسال اولین دوره‌ای بود که انتخابات در فضایی واقعی، صمیمی و دلچسب برگزار شد که نسبت به دوره‌های قبل از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین مرتبه انتخاباتی واقعی را شاهد بودیم کاندیداها در فضایی صمیمی، رقابتی دوستانه را به معرض نمایش گذاشتند. همچنین در مجمع اخیر تمامی مسائل قانونی به خوبی رعایت شد.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه تعدد کاندیداها نشان از دموکراتیک بودن انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک داشت، درخصوص حضور دو المپین ورزش کشور در رأس مدیریت این کمیته اظهار داشت: از دیگر محاسن این دوره، انتخاب آقایان خادم و دبیر به عنوان دو المپین ورزش ایران بود که در تاریخ ورزش کشورمان سابقه نداشته، قطعا حضور این عزیزان می‌تواند به ورزش ما به ویژه در ابعاد بین‌المللی کمک شایانی کند.

وی همچنین درخصوص انتخاب کیومرثهاشمی و شاهرخ شهنازی به عنوان رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: هاشمی از مدیران ورزشی و با تجربه ورزش کشور است که قطعا می‌تواند منشاء خدمات ارزشمندی در کمیته ملی المپیک شود. شهنازی هم از مدیران قدیمی و کاربلد ورزش است. به همین دلیل آینده کمیته ملی المپیک را روشن می‌بینم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انتخاب خود به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را لطف مجمع دانست و یادآور شد: برای حضور در هیات اجرایی کاندیداهای زیادی شرکت کرده بودند که انصافا همگی از لحاظ توانایی و تجربه از بنده بهتر بودند. با این حال مجمع به من لطف داشت و توانستم به عنوان عضوی از اعضای هیات اجرایی انتخاب شوم.

علیپور در پایان در مورد اجرای برنامه های آتی هیات اجرایی خاطرنشان کرد: قرار است روز یکشنبه مراسم معارفه مسئولان جدید کمیته ملی المپیک برگزار شود که بعد از آن، رسما کار ما هم آغاز خواهد شد. البته اعضای هیات اجرایی باید در جلسه‌ای مشخص کنند که اولویت‌های کاری هیات چیست که پس از مشخص شدن رئوس برنامه‌ها، کارمان را آغاز خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز