خبرگزاری کار ایران

بازی‌های سختی پیش رو داریم؛

قوچان‌نژاد: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۵

با بازگشت به مشهد و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مطلوب آمادگی، به کسب پیروزی در مقابل نماینده زاهدان امید زیادی داریم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: امیدوارم بازی روز چهارشنبه را با قدرت انجام داده و پیروز میدان باشیم.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه در مشهد میزبان شهرداری زاهدان است، در خصوص این مسابقه اظهار داشت: در ۳ بازی گذشته در خارج از خانه شرایط سختی داشتیم، با بازگشت به مشهد و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مطلوب آمادگی، به کسب پیروزی در مقابل نماینده زاهدان امید زیادی داریم.

وی افزود: طی چند روز گذشته علاوه بر استراحتی که به بازیکنان دادیم، تمرینات‌مان را هم به صورت منظم و با برنامه پیگیری کردیم، دو بازیکن با مصدومیت جزئی هم داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارند و به بازی روز چهارشنبه می‌رسند.

قوچان‌نژاد درخصوص تیم شهرداری زاهدان هم گفت: به هر حال ما هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم، آنها امسال نشان داده‌اند برای هر حریفی دردسرساز هستند ولی ما به لطف حضور تماشاگران پر شور مشهدی امید زیادی به انجام یک بازی پر قدرت و کسب پیروزی داریم. شرایط حساسی در جدول داریم ضمن اینکه بازی‌های آتی نیز مسابقاتی آسان نخواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: دیدار با تیم‌های متین ورامین و کاله آمل مسابقات سختی خواهد بود، اما در هر صورت بازیکنان ما امسال نشان داده‌اند با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و در مقابل هر حریفی تمام توان خود را برای پیروزی به کار می‌بندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز