خبرگزاری کار ایران

مقانلو قبل از مربی‌، دوست من است؛

کرمی: مشکلی با هیچ‌کس ندارم / تلاش می‌کنم مسافر کره و برزیل باشم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۸

روز شنبه جلسه‌ای با بیژن مقانلو برگزار کردم که در نهایت مقرر شد مجددا در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از ۱۰ ماه دوری از تیم ملی، بالاخره دعوت شد و به اردو بازگشت تا خود را برای بازی‌های آسیایی و البته المپیک آماده کند.

به گزارش ایلنا، یوسف کرمی فروردین‌ماه امسال بود که در اعتراض به وضعیت نامساعد در اردوها و البته به طور شبانه، اردو را ترک کرد تا تیم ملی کشورمان بدون او در مسابقات جهانی شرکت کند. حالا او بعد از گذشت ۱۰ ماه به اردو دعوت شده و اولین تمرین خود با سایر اردونشینان را هم امروز(دوشنبه) برگزار کرد.

یوسف کرمی درباره حضور مجددش در اردوی تیم ملی به خبرنگار ایلنا گفت: روز شنبه جلسه‌ای با بیژن مقانلو برگزار کردم که در نهایت مقرر شد مجددا در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

وی افزود: همه من را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند هیچ چیزی برایم مهمتر از سربلندی کشورم نیست. من نه در گذشته و نه در حال حاضر با هیچ‌کس مشکلی ندارم.

قهرمان تکواندوی جهان ادامه داد: مقانلو قبل از اینکه مربی‌ام باشد، دوست من است. او من را به تیم ملی دعوت کرد و من هم مثل همیشه با جان و دل این دعوت را قبول کردم.

کرمی در مورد شرایط آمادگی خود خاطرنشان کرد: من در مدتی که از تیم ملی دور بودم، به تمریناتم ادامه می‌دادم. الان نیز آماده هستم، هر چند باید به شرایط اردویی برسم.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن در پایان در مورد احتمال حضور خود در المپیک ریودوژانیروی برزیل و بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی اظهار داشت: فعلا که باید به تمریناتم ادامه دهم تا به آمادگی کامل برسم. اینکه به المپیک اعزام شوم یا بازی‌های آسیایی، به انتخاب مربیان بستگی دارد. البته خودم هم سعی می‌کنم تا مسافر هر دوی این رقابت‌ها باشم تا ان‌شاءالله با کسب بهترین مدال‌ها، به دوران قهرمانی‌ام خاتمه دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز