خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر کاراته؛

مبارزه لیگ برتری‌های کاراته در تاتامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۵

در گروه یک تیم گاز زنجان با ۱۵ امتیاز پیشتاز است و تیم های نمین سرامیک مغان و ایوان پرشان لرستان مکان های دوم و سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

هفته دوم دور برگشت لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور جمعه ۱۱ بهمن‌ماه برای مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد در زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، هفته دوم دور برگشت لیگ برتر در حالی به میزبانی تیم گاز زنجان و هیات کاراته این استان برگزار می شود که تا پیش از برگزاری هفته دوم در گروه یک تیم گاز زنجان با ۱۵ امتیاز پیشتاز است و تیم های نمین سرامیک مغان و ایوان پرشان لرستان مکان های دوم و سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

در گروه دوم هم پاس قوامین در مکان نخست جدول رده بندی قرار دارد و هیات کاراته اسلامشهر و مجتمع مس کرمان دوم و سوم هستند.

طبق برنامه در گروه یک گاز زنجان به مصاف نمین سرامیک مغان می رود و ایوان پرشان لرستان هم رودرروی باشگاه شریعتی(گوجوریو سی واکای) قرار می گیرد.

در این گروه یک دیدار معوقه هم بین گاز زنجان و ایوان پرشان لرستان برگزار خواهد شد.

در گروه دو پاس قوامین با هیات کاراته مرکزی مبارزه می کند، هیات کاراته همدان و هیات کاراته اسلامشهر مقابل هم قرار می گیرند.

هیات کاراته همدان با مجتمع مس کرمان دیدار می کند. هیات کاراته اسلامشهر به مصاف هیات کاراته مرکزی خواهد رفت.

هیات کاراته اسلامشهر با پاس قوامین مبارزه دارد و هیات کاراته کرمان رودرروی مجتمع مس کرمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است از هر گروه دو تیم به دور دوم راه می یابند که تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دو و تیم اول گروه دو با تیم دوم گروه یک مبارزه خواهند کرد تا تکلیف دو تیم صعود کننده به دیدار نهایی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز