خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال؛

ششمین برد متوالی کاله مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۹

کاله مازندران در هفته بعدی بازی های لیگ برتر والیبال به مصاف بازرگانی جواهری گنبد می رود و نوین کشاورز نیز در تهران از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

تیم والیبال کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال با شکست نوین کشاورز در هفته هفتم دور برگشت این رقابت‌ها ششمین پیروزی متوالی خود در دور برگشت را به دست آورد

به گزارش ایلنا، تیم‌های کاله مازندران و نوین کشاورز در نخستین بازی هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف یکدیگر رفتند. کاله مازندران در این بازی ۳ بر یک به پیروزی رسید تا ششمین برد متوالی خود در دور برگشت این رقابت ها را در برابر یک تیم تهرانی جشن بگیرد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست این بازی با نتیجه دور از انتظار ۲۵ بر ۱۶ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ نوین کشاورز را شکست دادند. نوین کشاورز با درخشش سعید شیرود و بهمن جهاندیده در ست اول به یپروزی رسید و در ادامه، بازی را به تجربه بازیکنان کاله واگذار کرد.

کاله با این پیروزی امتیازهای خود به ۳۴ رساند. نوین کشاورز نیز به ۲۱ امتیاز خود قناعت کرد و با توجه اینکه آلومینیوم یک امتیاز از پیکان گرفت، نوین کشاورز به رده نهم نزول کرد. این دیدار یک ساعت و ۵۷ دقیقه طول کشید و دو هزار ۵۰۰ تماشاچی نیز داشت.

محمد حسن خوشدل نظارت بر بازی کاله و نوین را بر عهده داشت و حمید راهجردیان و داود نافعی به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

کاله مازندران در هفته بعدی لیگ برتر والیبال به مصاف بازرگانی جواهری گنبد می‌رود و نوین کشاورز نیز در تهران از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز