خبرگزاری کار ایران

بازی با ازبکستان کار سختی نخواهد بود؛

شعبان‌پور: بازی با بحرین سرنوشت ما را رقم خواهد زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۳

در هیچ دوره‌ای مثل بازی‌های امسال شانس صعود به جام‌جهانی برای تیم ملی هندبال ایران وجود نداشته است.

سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: در هیچ دوره‌ای مثل بازی‌های امسال شانس صعود به جام‌جهانی برای تیم ملی هندبال ایران وجود نداشته است.

به گزارش ایلنا، قاسم شعبان‌پور با اشاره به این مطلب اظهار داشت: امسال تیم خوبی را روانه بازی‌های جام ملت‌های آسیا کرده‌ایم. بازیکنان در کارهای تکنیکی و تاکتیکی قوی هستند و هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند. برخی از یاران اصلی تیم ایران از رده سنی جوانان کنار هم بازی می‌کنند و با شکل کار همدیگر آشنایی کامل دارند.

این کارشناس هندبال ادامه داد: فدراسیون و حامی مالی تیم ملی هم امسال حمایت خوبی از این تیم داشته و بهترین شرایط را برای حضور تیم ملی در مسابقات جام ملت‌ها فراهم کرده‌اند. بازی‌های تدارکاتی مناسبی هم پیش از شروع بازی‌ها انجام شده و هیچ کاستی در آماده‌سازی تیم وجود نداشته است.

شعبان‌پور با بیان اینکه گروه ایران نسبت به گروه دیگر این مسابقات دشوارتر است، گفت: ما بازی خوبی را مقابل کره‌جنوبی و عربستان انجام دادیم و در هر دو بازی می‌توانستیم برنده باشیم ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد. با بردی که دیروز مقابل چین کسب کردیم و شکست عربستان مقابل بحرین می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی هندبال عنوان کرد: بازی مقابل ازبکستان کار سختی نخواهد بود و به احتمال قریب به یقین آنها را شکست خواهیم داد ولی دیدار آخر مقابل بحرین حساس‌ترین مسابقه ما در این دوره از بازی‌های جام ملت‌ها است.

شعبان‌پور گفت: با توجه به اینکه سهمیه آسیا برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ با توجه به میزبانی قطر ۵ تیم شده و با نگاهی به آمادگی تیم ملی، هیچ دوره‌ای مثل مسابقات امسال شانس صعود به جام جهانی را نداشته‌ایم و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز