خبرگزاری کار ایران

۲۳ اسفند همزمان مسابقات قهرمان قهرمانان؛

جشن پنجاهمین سال ورود کاراته به ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۹

۱۶ سال پیش رقابت‌های قهرمان قهرمانان کاراته به میزبانی بندرعباس برگزار شد که حالا بعد از این وقفه طولانی، هیات کاراته استان تهران در نظر دارد میزبان این مسابقات باشد.

مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان بعد از وقفه‌ای ۱۶ ساله برگزار می‌شود که در بخشی از این رویداد، جشن پنجاهمین سالگرد ورود رشته کاراته به ایران نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ۱۶ سال پیش رقابت‌های قهرمان قهرمانان کاراته به میزبانی بندرعباس برگزار شد که حالا بعد از این وقفه طولانی، هیات کاراته استان تهران در نظر دارد میزبان این مسابقات باشد.

روز ۲۳ اسفندماه دومین دوره مسابقات قهرمان قهرمانان کاراته برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها، کاراته‌کاها در ۳ وزن ۶۵ -، ۷۵ - و ۷۵ + به مصاف هم خواهند رفت. همچنین در بخش کاتای انفرادی نیز کاتاروها با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این مسابقات بعد از ۱۶ سال مجددا برگزار می‌شود که در پایان به برترین‌ها جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

در خلال این مسابقات، مراسم جشن پنجاهمین سالگرد ورود ورزش کاراته به ایران برگزار می‌شود که طی آن از نسل اولی‌های کاراته کشور تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین از نسل اولی های داوری و مربیگری کاراته به ویژه کاراته تهران تجلیل خواهد شد.

در این روز از مدال‌آوران مسابقات آسیایی امارات، رقابت‌های جهانی اسپانیا، بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی به همراه نفرات اول مسابقات کشوری پیشکسوتان و قهرمانان رقابت‌های گرامیداشت حماسه نهم دی تقدیر به عمل می‌آید. ضمنا از خبرنگاران زحمتکش ورزش‌های رزمی به خصوص کاراته نیز تقدیر و تشکر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز