خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ مربی می‌توانند جانشین خولیو شوند؛

کارخانه: بعید می‌دانم داورزنی بگذارد ولاسکو برود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۲

ولاسکو برای والیبال ما تاثیرگذار بوده که امیدوارم در ایران بماند اما اگر هم برود ۱۰۰ مربی دیگر وجود دارد که جانشین وی شوند.

کارشناس والیبال کشورمان گفت: گروه تیم ملی در مسابقات جهانی مناسب است و ما می‌توانیم از گروه خود صعودکنیم.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات جهانی بیان داشت: درگروه خوبی قرار داریم، ایتالیا هم به عنوان سر گروه خطرناک است. در کل هم می‌توان گفت نه گروه سختی داریم و نه گروه آسان.

وی ادامه داد: البته نباید حریفان را دست کم گرفت. گروه آسانی قرار داریم و جای نگرانی نیست. بازیکنان کشورمان هم با خودباوری به مصاف حریفان می روند. حتی مقابل ایتالیا تاکنون دیدار های خوبی را برگزار کرده اند و می توانند این تیم رانیز شکست دهند.

این مربی والیبال خاطرنشان کرد: لیگ ما با کیفیت بالایی برگزار می‌شود و این نشان از توانایی بالای بازیکنان ما دارد.

کارخانه درخصوص احتمال جدایی ولاسکو از تیم ملی بیان داشت: من بعید می‌دانم داورزنی به راحتی ولاسکو را از دست دهد. ولاسکو برای والیبال ما تاثیرگذار بوده که امیدوارم در ایران بماند اما اگر هم برود ۱۰۰ مربی دیگر وجود دارد که جانشین وی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز