خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال جوانان؛

۴ تیم برتر لیگ دسته یک جوانان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۸

تیم‌های شکوفا صنعت کرمان، گل گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان و ذوب آهن اصفهان با پذیرش شکست در این مرحله از لیگ دسته یک جوانان به کار خود در این رقابت ها پایان دادند و محل مسابقات را ترک کردند.

مرحله پلی‌آف مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک رده سنی جوانان دیروز دوشنبه با ۴ بازی در کرمانشاه برگزار تا چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شود.

به گزارش ایلنا، در این رقابت‌ها ۸ تیم در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند که در پایان سومین روز تیم های سفیر قم، کاله جوان، ثامن الحجج کرمانشاه و شهرداری ملکان با پیروزی در برابر حریفان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

تیم‌های شکوفا صنعت کرمان، گل گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان و ذوب‌آهن اصفهان با پذیرش شکست در این مرحله از لیگ دسته یک جوانان به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و محل مسابقات را ترک کردند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها امروز سه شنبه تیم‌های سفیر قم و کاله جوان با هم بازی می‌کنند، ثامن‌الحجج کرمانشاه و شهرداری ملکان نیز در دومین بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد. تیم‌های پیروز این بازی‌ها به دیدار نهایی و بازنده‌ها راهی بازی رده‌بندی می‌شوند.

نتایج ۴ دیدار مرحله پلی آف این رقابت ها به قرار زیر است:
سفیر قم ۳ - شکوفا صنعت پویا کرمان ۲
کاله جوان ۳ – گل گهر سیرجان ۲
ثامن الحجج کرمانشاه ۳ – شفق پیشگامان اردکان صفر
شهرداری ملکان ۳ - ذوب آهن اصفهان یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز