خبرگزاری کار ایران

قاسمی مطرح کرد:

حضور دارت‌اندازان خراسانی در انتخابی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۱

مرحله چهارم و پایانی رقابت‌های دارت قهرمانی آزاد کشور و انتخابی تیم ملی از امروز ۱۶ بهمن ماه در شهرستان گرمسار استان تهران آغاز شده است.

مسوول کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: دارت‌اندازان خراسانی شانس زیادی برای راهیابی به تیم ملی دارند.

به گزارش ایلنا، مسعود قاسمی گفت: مرحله چهارم و پایانی رقابت‌های دارت قهرمانی آزاد کشور و انتخابی تیم ملی از امروز ۱۶ بهمن ماه در شهرستان گرمسار استان تهران آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور ۴ نماینده بانوان استان در این رقابت ها، گفت: زهرا یزدان خواه، وجیهه عربی، مرضیه تاج محمدزاده و زهرا سادات نیک هاشمی امروز در مسابقات بخش بانوان به رقابت می پردازند.

مسوول کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی که خود نیز به عنوان شرکت کننده در این مسابقات حضور خواهد داشت، افزود: مسابقات بخش آقایان نیز فردا برگزار می شود که سید جعفر سیدی زاده، سعید رجایی، محمدمهدی دهقان و حسین صداقتی نسب از استان در این رقابت ها شرکت می کنند.

قاسمی شرایط امتیازات دارت اندازان استان را در مجموع ۳ دوره گذشته این رقابت ها مطلوب عنوان کرد و گفت: ورزشکاران خراسانی شانس زیادی برای کسب امتیازات لازم در مرحله پایانی و راهیابی به تیم ملی کشور را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز