خبرگزاری کار ایران

۱۷ میلیون برای سفر به شیراز هزینه کردیم؛

دباغیان: اگر می‌خواستیم غیبت کنیم، تا ۱۰ شب در فرودگاه نمی‌ماندیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۶

ما حتی از یک شرکت دیگر هواپیمایی تقاضای بلیت کردیم و قرار شد با قیمت بالاتر بلیت را تهیه کنیم که البته توانستیم تنها ۵ بلیت تهیه کنیم، در حالی که تیم ما ۳۵ نفر بودند.

سرمربی تیم آذر خورو نوین قم گفت: ما برای سفر به شیراز تا ۱۰ شب در فرودگاه معطل ماندیم، اما موفق به حضور در سوپر لیگ نشدیم. پس غیبت تیم ما موجه است.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های هفته دوم دور برگشت سوپر لیگ کاراته روز پنج‌شنبه در شیراز برگزار شد که در بازی‌های این هفته، دو تیم آذرخودرو نوین قم و پرهام تهران حضور نداشتند.

غلامرضا دباغیان سرمربی آذرخودرو در این خصوص به خبرنگار ایلنا توضیح داد: رئیس سازمان لیگ و خیلی‌های دیگر دیدند که ما در فرودگاه حضور داریم و منتظر پرواز هستیم. ما تا ۱۰ شب نیز در فرودگاه ماندیم، اما نتوانستیم به شیراز پرواز کنیم.

وی افزود: ما حتی از یک شرکت دیگر هواپیمایی تقاضای بلیت کردیم و قرار شد با قیمت بالاتر بلیت را تهیه کنیم که البته توانستیم تنها ۵ بلیت تهیه کنیم، در حالی که تیم ما ۳۵ نفر بودند.

سرمربی تیم آذرخودرو نوین قم با اشاره به این که تیمش در رقابت های این هفته از لیگ غیبت نکرده است، خاطر نشان کرد: اگر زودتر به ما اعلام می شد که پروازها لغو شده، حتی با اتوبوس نیز راهی شیراز می شدیم. چون خیلی دوست داشتیم سه بازی این هفته خود را برگزار کنیم.

دباغیان در پایان اظهار داشت: تیم آذرخودرو برای سفر به شیراز ۱۷ میلیون تومان هزینه کرد. پس دلیلی ندارد که نخواهد در مسابقات شرکت کند. به همین دلیل ما در لیگ غیبت نکردیم و امیدوارم برای تیم آذرخودرو باخت منظور نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز