خبرگزاری کار ایران

لورنزو شگفتی‌ساز خواهد شد؛

مهرانپور: روند صعودی والیبال ایران با برناردی ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۱

والیبال ایران روندی صعودی را طی می‌کند که خروج از آن مشکل‌تر از ادامه آن است، بنابر این این روند با لورنزو برناردی نیز ادامه خواهد یافت.

مدیر فنی سابق تیم ملی والیبال گفت: والیبال ایران روندی صعودی را طی می کند که خروج از آن مشکل‌تر از ادامه آن است، بنابر این این روند با لورنزو برناردی نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، حسینعلی مهران‌پور افزود: برناردی با والیبال روز جهان آشنا است و سابقه درخشان او در این رشته ورزشی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: وقتی یک بازیکن به عنوان بهترین یک قرن والیبال معرفی می‌شود، حکایت از توانایی‌های او در این رشته ورزشی است و نمی‌تواند این تجربیات را نادیده گرفت.

سرپرست کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال تصریح کرد: گزینه پیشنهادی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران مربیگری در تیم‌های والیبال را نیز از چند سال پیش آغاز کرده و مطمئنا به علت عملکرد خوبش اکنون در لهستان فعالیت می‌کند و تیمش در کورس قهرمانی است.

وی تاکید کرد: سوابق برناردی در والیبال نوید دهنده آینده خوب برای والیبال ایران است و احتمال اینکه این مربی شگفتی‌ساز شود، دور از ذهن نیست. زیرا با والیبال روز دنیا آشنا است و انگیزه زیادی نیز برای کسب عنوان‌های جهانی و المپیک دارد.

مهرانپور با تاکید بر اینکه وقتی یک مربی از سابقه خوبی در مدت بازی در این رشته ورزشی برخوردار باشد، ۵۰ درصد موفقیت در برقراری ارتباط با بازیکنان و کار مربیگری را طی کرده، گفت: به یقین وقتی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را با او آغاز کنند و از مدیریت و تسلط وی بر کارش آگاهی یابند، اعتماد بیشتری به وی خواهند داشت و والیبال ایران با او به مشکلی برنخواهد خورد.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه برناردی آینده درخشانی در والیبال در پست مربیگری خواهد داشت، گفت: فدراسیون والیبال از گذشته تاکنون در جذب مربیان خارجی دقت کامل را داشته و به دنبال برترین مربیان جهان بوده است. هیچ جای نگرانی برای حضور وی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نداریم زیرا از هوش بالایی برخوردار است و مطمئنا در کارش نیز موفق خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز