خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

سقوط آزاد سایپا به لیگ یک / تیم درخشان را چه شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۲۴

تیم والیبال سایپا نیز با ۶ عنوان نایب قهرمانی و دو مقام سومی و چهارمی به کار خود در لیگ برتر والیبال پایان داد تا از سال آینده در لیگ دسته یک حضور یابد.

در آخرین بازی هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر والیبال نوین کشاورز در کرج به مصاف سایپای رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد.

به گزارش ایلنا، سایپا در این بازی که بیش از دو ساعت زمان برد موفق به کسب ۱۱۴ امتیاز در برابر ۱۱۳ امتیاز نوین کشاورز شد اما در نهایت مغلوب میهمان خود شد. شاگران مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در ست‌های اول، سوم و پنجم این بازی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹،۲۸ بر ۲۶ و ۲۱ بر ۱۹ سایپا را شکست دادند اما در ست‌های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ در برابر سایپا متوقف شدند.

تیم والیبال نوین کشاورز در پایان دور مقدماتی موفق به کسب ۲۹ امتیاز و رتبه هفتم جدول شد تا در مرحله پلی‌آف حریف متین ورامین شود. تیم والیبال سایپا نیز با ۶ عنوان نایب قهرمانی و دو مقام سومی و چهارمی به کار خود در لیگ برتر والیبال پایان داد تا از سال آینده در لیگ دسته یک حضور یابد. محمد حسن خوشدل، نادر انصاری و محمد ابراهیم زاده به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز