خبرگزاری کار ایران

سجادی: مجوز ناطق‌نوری هنوز صادر نشده؛

اردلان: منتظر جلسه فردای هیات دولت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۹

دوران ریاست ناطق نوری روز ۱۹ بهمن به پایان رسید، اما وی هنوز رئیس فدراسیون است. البته در این میان نه سرپرستی از سوی وزارت ورزش معرفی شده و نه ناطق مجوز شرکت در انتخابات را اخذ کرده است.

وضعیت مدیریت فدراسیون بوکس در هاله ای از ابهام قرار دارد و در حالی که قانونا دوران ریاست احمد ناطق نوری به پایان رسیده، هنوز تکلیف این فدراسیون بحران زده معلوم نیست.

به گزارش ایلنا، دوران ریاست ناطق نوری در فدراسیون بوکس روز ۱۹ بهمن ماه جاری به پایان رسید، اما وی هنوز رئیس فدراسیون است. البته در این میان نه سرپرستی از سوی وزارت ورزش معرفی شده و نه ناطق مجوز شرکت در انتخابات را اخذ کرده است.

در همین رابطه نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، اعلام کرد: " ناطق نوری بازنشسته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و کمیسیون اجتماعی دولت با درخواست مجوز حضور او در انتخابات فدراسیون بوکس مخالفت کرده است. ضمن این که وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه برای وی درخواست مجوز شرکت در انتخابات، به عنوان یک فرد بازنشسته را نداشته است. "

به این ترتیب عملا ناطق نمی تواند در انتخابات فدراسیون بوکس شرکت کند. هرچند که دبیر فدراسیون بوکس عصر فردا(یکشنبه) را روز قطعی شدن تکلیف این فدراسیون دانست.

همایون اردلان به خبرنگار ایلنا گفت: فردا(یکشنبه) جلسه هیات دولت برگزار می شود که در پایان این جلسه، مشخص خواهد شد حاج آقا ناطق می تواند در انتخابات شرکت کند یا نه.

وی در خصوص گفته های معاون وزیر ورزش درباره این که این وزارتخانه هیچ گاه برای ناطق درخواست مجوز شرکت در انتخابات را نداشته است، خاطر نشان کرد: ناطق از وزارت بهداشت نامه ای گرفته مبنی بر این که بازگشت به کار ناطق بلامانع است. حالا این که دولت با شرکت وی در مجمع انتخابات فدراسیون موافقت کند یا نه، به جلسه فردای هیات دولت بستگی دارد.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد بلاتکلیفی این فدراسیون اظهار داشت: ما خودمان هم وضعیت خوبی نداریم و بلاتکلیف هستیم. به هرحال اگر حاج ناطق مجوز گرفت، مجددا شرایط برگزاری مجمع را آماده می کنیم. اگر هم نشد که سرپرست تعیین می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز