خبرگزاری کار ایران

در نشستی با هندبالیست‌ها؛

گودرزی: صف‌شکن نسل بعدی باشید / زمان شروع موفقیت‌های هندبال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۳

گودرزی با انتقاد از اینکه نگاه اکثر رسانه‌ها معطوف به یک ورزش خاص شده، از آنها خواستند تا در سالی که به بازی‌های آسیایی معطوف می‌شود، اخبار و موفقیت تمامی رشته‌های ورزشی را پوشش دهند.

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای تیم هندبال از آنها خواست تا صف شکن نسل بعدی خود باشند و با مشکلات موجود در ورزش به مانند گذشته مقابله کنند. محمود گودرزی با اهدای مبالغی به اعضای این تیم صعود آنها را به جام جهانی هندبال تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، اعضای تیم ملی هندبال ایران به اتفاق رییس فدراسیون و کادر فنی دیروز در محل وزارت ورزش و جوانان با دکتر محمود گودرزی ملاقات کردند و به ذکر مشکلاتشان پرداختند. در این جلسه که فضایی مثبت و صمیمی داشت، وزیر ورزش و جوانان خواستار این مساله شدند تا در ابتدا میهمانان به صحبت بپردازند. از همین رو جلال کوزه گری رییس فدراسیون هندبال، حمید شجاع سرمربی تیم هندبال و سپس تعدادی از بازیکنان تیم در مورد مشکلات رشته ورزشی شان صحبت کردند.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تبریک صعود این تیم به جام جهانی با تشریحی از وضعیت ورزش ایران گفت: ورزش عمومی، ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای در ایران مشکلات بسیاری دارند. کمبود بودجه و اعتبارات، گیرهای ساختاری، تعریف نادرست از مفهوم باشگاه و همین طور تحریم هایی که در سالیان اخیر بوجود آمد روند حرکتی ورزش ایران را با اشکال روبرو کرده است. اما تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان در آینده این است که بدون تبعیض به رشته‌های ورزشی نگاه کند و امکانات مناسبی را برای همه رشته ها فراهم کند.

گودرزی در ادامه با انتقاد از اینکه نگاه اکثر رسانه‌ها معطوف به یک ورزش خاص شده، از آنها خواستند تا در سالی که به بازی‌های آسیایی معطوف می‌شود، اخبار و موفقیت تمامی رشته‌های ورزشی را پوشش دهند. وزیر ورزش و جوانان در این مورد تاکید کرد: در روزهای گذشته من در جلسه‌ای با ملی پوشان دو و میدانی بودم اما پس از آن اکثر خبرنگاران درباره یک رشته دیگر از من سوال می‌پرسیدند و این موضوع اصلا نمی‌تواند دلگرم کننده باشد. چه بسا ورزش دو و میدانی به عنوان مادر ورزش‌ها شایسته توجه بشتری است.

وی در این نشست صمیمی از ملی‌پوشان هندبال خواست تا با ادامه روند موفقیت‌آمیزشان شرایط را برای حضور پرقدرت نسل بعدی این رشته فراهم کنند. وزیر ورزش و جوانان در این مورد گفت: ورزش تکواندو با موفقیت در مسابقات جهانی و المپیک توانست جایگاه ویژه‌ای را برای خودش در بین جامعه و اهالی ورزش بوجود بیاورد. حالا هم زمان شروع موفقیت‌های هندبال است، شما صف شکن نسل بعدی خود باشید و با درخشش در مسابقات آسیایی و جهانی این مهم را تضمین کنید.

در پایان این نشست وزیر ورزش و جوانان با اهدای مبالغی از زحمات اعضای این تیم تقدیر و تشکر به عمل آورد و به اعضای این تیم وعده داد تا در آینده امتیازات مناسبی را برایشان فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز