خبرگزاری کار ایران

شرمنده مردم شدم امیدوارم من را ببخشند؛

عذرخواهی سعید محمدپور از جامعه ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۹۳

با پدرم به آمده‌ام فقط به خاطر این است که بگویم از کرده خود پیشمان هستم و می‌خواهم از جامعه ورزش و همه کسانی که به خاطر شنیدن این اتفاق ذهنشان مکدر شد عذرخواهی کنم.

سعید محمدپور بابت اتفاقی که چند روز پیش در محل کمپ تیم های ملی افتاد از جامعه ورزش عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، دارنده مدال برنز جهان که همراه با پدرش به فدراسیون وزنه برداری آمده بود با ابراز ندامت از اشتباهی که مرتکب شده است گفت: من شش سال است که در اردوهای تیم ملی حضور دارم و همواره سعی کرده ام با الگو گرفتن از بزرگترها، رفتاری متناسب با یک ورزشکار ملی داشته باشم. اما این بار یک شوخی ساده باعثشد اینچنین شرمنده مردم شوم. به جرات می گویم این چند روز اخیر بدترین روزهای زندگی ام بود. من واقعا به لحاظ روحی – روانی در فشار بودم و در این چند شب حتی نتوانستم خواب راحت داشته باشم.

این وزنه بردار ۲۱ ساله اردبیلی که به شدت ناراحت بود خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این فشار روانی به خاطر ندامت از کاری است که انجام داده ام و بخش دیگرش هم به خاطر اتهامی است که به من زده شد. درگیری من با سعید رضازاده از یک شوخی کوچک شروع شد اما فردای آن روز برخی سایت ها نوشتند قهرمان جهان خواهرزاده رضازاده را با چاقو زده است. به خدا وقتی این خبر به گوش پدرم رسید از شدت ناراحتی تا مرز سکته کردن پیش رفت چون او بهتر از هر کس دیگر می دانست پسرش هیچ گاه چاقو به دست نمی گیرد. من قبول دارم که رفتار من حتی در حد شوخی هم کار درستی نبود اما برخی ها با سوء استفاده از این موضوع جوی را علیه من به راه انداختند که در جای خودش واقعا ناراحت کننده بود.

محمدپور در ادامه گفت: امروز هم اگر همراه با پدرم به اینجا آمده ام فقط به خاطر این است که بگویم از کرده خود پیشمان هستم و می‌خواهم از جامعه ورزش و همه کسانی که به خاطر شنیدن این اتفاق ذهنشان مکدر شد عذرخواهی کنم. از سعید رضازاده که یکی از با اخلاق ترین وزنه برداران اردوی تیم نوجوانان است عذرخواهی می کنم. همیچنین از حسین توکلی هم عذر می خواهم که به خاطر رفتار من مجبور شد پاسخگو باشد. یک عذرخواهی هم به حسین رضازاده بدهکارم که همواره از من و سایر ملی پوشان حمایت می کند. این عذرخواهی ها به خاطر این نیست که مورد بخشش قرار بگیرم. من به هر تصمیمی که در موردم گرفته شود احترام می گذارم چراکه باور دارم یک ورزشکار ملی پوش باید برای جامعه الگو باشد. در مورد خودم هم باید بگویم مطمئن باشید از امروز به بعد دیگر از سعید محمدپور چنین رفتارهایی سر نخواهد زد.

سعید محمدپور دقایقی پیش با حضور در محل کمپ تیم های ملی با سعید رضازاده روبوسی کرد و در حضور سایر اردونشیان بابت درگیری پیش آمده، عذرخواهی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز