خبرگزاری کار ایران

با کلید یک خط کوچک روی دست رضازاده افتاده؛

توکلی: درگیری وزنه‌برداران را بیش از حد بزرگ کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۵

در این موضوع بزرگ‌نمایی شده و حتی می‌تواند آینده محمدپور را تحت‌الشعاع قرار دهد، سعید رضازاده هم به تمرینات خود می‌پردازد او اگر چاقو خورده بودچگونه می‌تواند تمرین کند؟

سرمربی تیم‌های پایه وزنه‌برداری گفت: هیچ‌گونه در گیری شدیدی بین سعید محمدپور و سعید رضازاده اتفاق نیفتاده است.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص درگیری فیزیکی بین محمدپور و رضازاده در اردوی تیم ملی که در اخبار عنوان شده بود که چاقو کشی شده، بیان داشت: درگیری کوچکی بین محمدپور و رضازاده به وجود آمد اما این درگیری را بیش از حد بزرگ کردند. گویا با کلید یک خط کوچک روی دست رضازاده افتاده است.

وی ادامه داد: متاسفانه درگیری شدید عنوان شده و می‌گویند چاقوکشی شده، در حالیکه اگر این‌طور بود آن ورزشکار باید تا ابد ورزش را کنار بگذارد و خود ما تا ابد محرومش می‌کردیم اما به هیچ‌وجه بحثچاقوکشی نبوده و الان هر دوی آنها پیشمان هستند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: می‌توان گفت در این موضوع بزرگ‌نمایی شده و حتی می‌تواند آینده این بچه(محمدپور) را تحت‌الشعاع قرار دهد، سعید رضازاده هم به تمرینات خود می‌پردازد او اگر چاقو خورده بودچگونه می‌تواند تمرین کند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز