خبرگزاری کار ایران

کمک‌مالی به فدراسیون‌ها و هئیت‌ها تا پایان سال؛

هاشمی: حسابرسی فدراسیون‌ها از روز ۲۸ بهمن آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۰

مدت زمان کاری این دوستان هم در هر فدراسیونی متفاوت است ولی بین یک تا سه ماه حجم کاری آنها به طول می‌انجامد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از استفرار حسابرس های مورد تائید در فدراسیون های ورزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی گفت: پیرو حکمی که وزیر ورزش و جوانان دادند درچند فدراسیون حسابرس مستقر کردیم تا از وضع مالی فدراسیون ها در سالهای گذشته خصوصا سال ۹۱ گزارش دقیقی را به ما بدهند زیرا ملاک اصلی ما این سال است. از روز ۲۸ بهمن ماه در فدراسیون های کشتی، پزشکی ورزشی، تیراندازی، بدنسازی، فوتبال و والیبال حسابرس ها مستقر شدند.

وی ادامه داد: برای گام دوم این برنامه حدودا در ۱۵ تا ۲۰ فدراسیون هم هفته آینده تیم بازرسی مستقر خواهند شد و امیدواریم تا در نیمه اول اسفند ماه در کل ۴۸ فدراسیون تیم بازرسی که مورد تایید ما هستند مستفر شوند. مدت زمان کاری این دوستان هم در هر فدراسیونی متفاوت است ولی بین یک تا سه ماه حجم کاری آنها به طول می‌انجامد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به کمکی تا پایان سال به فدراسیون‌ها اشاره کرد و گفت: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا به فدراسیون‌ها و هئیت‌های ورزشی کمک مالی کنیم تا آنها هم بتوانند برخی از مشکلات مالی خودشان را پشته سر بگذارند. باید این را هم اضافه کنم که هیچ فدراسیونی نمی تواند از ما مطالبه مالی داشته باشد. تمام پرداخت های وزا رت ورزش و جوانان کمک محسوب می شود. خود فدراسیون ها باید بتوانند درآمدزایی کنند. آنها باید از طریق کمیته ملی المپیک، جذب اسپانسر و فروش بلیط بتوانند درآمدزایی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به کمک معاونت توسعه و پشتیبانی در امر پرسپولیس و استقلال به امیررضا خادم گفت: وزارت برای فدراسیون ها از یک حسابرس مورد تایید ما استفاده می شود اما برای دو باشگاه تهرانی از تیم حسابرسی برای بررسی مسائل مالی آنها استفاده خواهیم کرد همچنین ما به آقای امیررضا خادم که نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در این دو باشگاه هستند کمک خواهیم کرد تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز