خبرگزاری کار ایران

محمد علیپور:

برای ورود بخش خصوصی به ورزش باید تلاش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۸

همگی می‌دانیم اعتبارات دولتی بسیار محدود است و ورود بخش خصوصی و حامیان مالی به حوزه ورزش تنها راه رشد و تعالی در فرهنگ ورزش است.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی به تلاش مسئولان ورزش کشور برای ورود بخش خصوصی و همکاری حامیان مالی به حوزه ورزش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور در مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی از آغاز فعالیت آن طی ۳ سال گذشته توانسته بسیاری از نقص‌های ورزشی کشور را جبران کند. برای توسعه ورزش باید با بهره مندی از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تلاش کنیم تا بر غنای فرهنگی ورزش کشور افزوده شود.

علی‌پور گفت: هم اکنون۱۶ انجمن ورزشی و ۳۶ رشته تحت پوشش این فدراسیون قرار دارند و در ادامه رشته‌های جدیدی نیز به حوزه فعالیت ما افزوده می‌شود لذا برای تحت الشعاع قراردادن این رشته‌ها باید سرمایه‌گذاری مناسبی داشته باشیم.

وی گفت: راه‌های مناسب و متعددی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تامین هزینههای جاری وجود دارد که هر یک از روسای هیات‌ها با در نظر گرفتن شرایط لازم باید درخصوص جذب اسپانسر و حامیان مالی تلاش کنند. استان آذربایجان‌غربی ظرفیت و استعداد سرشاری در انجام فعالیت‌های ورزشی دارد و با سرمایه‌گذاری مناسب می‌تواند آینده روشنی پیش روی ورزش استان و کشور ترسیم کند.

علی‌پور گفت: همگی می‌دانیم اعتبارات دولتی بسیار محدود است و ورود بخش خصوصی و حامیان مالی به حوزه ورزش تنها راه رشد و تعالی در فرهنگ ورزش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز