خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ اعلام کرد؛

برنامه کامل مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۱۰

در پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال که چهارشنبه هفته گذشته به پایان رسید، هشت تیم برتر جدول به مرحله پلی اف صعود کردند.

تیم های اول تا هشتم جدول دور مقدماتی لیگ برتر والیبال در مرحله پلی آف به مصاف یکدیگر می روند تا در نهایت بعد از دو برد از سه بازی چهار تیم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شوند.

به گزارش ایلنا، در پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال که چهارشنبه هفته گذشته به پایان رسید، هشت تیم برتر جدول به مرحله پلی اف صعود کردند.

بر این اساس تیم‌های باریج اسانس، متین ورامین، میزان مشهد، کاله مازندران، پیکان تهران، شهرداری تبریز، نوین کشاورز و شهرداری ارومیه به ترتیب با کسب رتبه های اول تا هشتم جدول لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف صعود کردند که برنامه بازی آنان در این مرحله به قرار زیر است:(اسامی تیم های میزبان اول آمده است)
چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه:
۱ - تیم اول با هشتم(باریج اسانس – شهرداری ارومیه)
۲ - تیم چهارم با پنجم(کاله مازندران – پیکان تهران)
۳ - تیم سوم با ششم(میزان مشهد – شهرداری تبریز)
۴ - تیم دوم با هفتم(متین ورامین – نوین کشاورز)
دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف نیز روزهای ششم و هفتم اسفندماه در شهرهای ارومیه، تهران(دو بازی) و تبریز پیگیری خواهد شد.
با توجه به اینکه دو بازی در این مرحله در تهران برگزار می شود، دیدار تیم های نوین کشاورز و متین ورامین به روز سه شنبه ششم اسفندماه موکول شد.
در صورتی که تیم ها در دو دور رفت و برگشت به تساوی یک بر یک برسند، بازی سوم آنان روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه در شهرهای دور رفت برگزار خواهد شد تا چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر سال ۹۲ " جام ولایت " مشخص شود.
مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال نیز به صورت متمرکز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:
دور رفت مرحله نیمه نهایی(جمعه ۱۶ اسفندماه):
برنده نهایی بازی یکم(باریج – ارومیه) با برنده نهایی بازی دوم(پیکان - کاله)
برنده نهایی بازی سوم(میزان – تبریز) با برنده نهایی بازی چهارم(متین – نوین)
دور برگشت مرحله نیمه نهایی(یکشنبه ۱۸ اسفندماه):
برنده نهایی بازی یکم(باریج – ارومیه) با برنده نهایی بازی دوم(پیکان - کاله)
برنده نهایی بازی سوم(میزان – تبریز) با برنده نهایی بازی چهارم(متین – نوین)
در صورتی که بازی های این مرحله نیز با تساوی یک بر یک تمام شود، بازی سوم این تیم ها در روز سه شنبه مشخص کننده تیم های فینالیست لیگ برتر والیبال است و بازی های مرحله نهایی پنج شنبه ۲۲ اسفندماه برگزار می شود. اما اگر رقابت ها تیم ها در مرحله نیمه نهایی در دو مسابقه مشخص شود، مسابقات مرحله نهایی روز سه شنبه ۲۰ اسفندماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
در مجموع از چهار تیم باریج اسانس، شهرداری ارومیه، کاله مازندران و پیکان تهران یک تیم شانس حضور در دیدار نهایی را دارد و حریف این تیم یکی از تیم های متین ورامین، میزان مشهد، شهرداری تبریز و یا نوین کشاورز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز