خبرگزاری کار ایران

توافق علی پروین با بانک رسالت؛

حسین‌زاده: توافقات حاصل شد، جزییات بزودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۷۸

ما امیدواریم در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی و همچنین اقتصادی همکاری‌های خوب و گسترده‌ای با باشگاه مردمی پرسپولیس داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای همکاری دوجانبه با مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به توافق رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی پروین ظهر امروز با محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت درباره همکاری‌های دوجانبه دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه ۹۰ دقیقه‌ای درباره همکاری باشگاه پرسپولیس با بانک قرضه الحسنه رسالت توافقات مقدماتی حاصل شد.

محمدحسین حسین زاده در این‌باره گفت: نشست بسیار خوبی با علی پروین یکی از مفاخر فوتبال ایران داشتیم و در این جلسه به نوعی همکاری ما با باشگاه پرسپولیس و علی پروین کلید خورد.

وی افزود: ما امیدواریم در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی و همچنین اقتصادی همکاری‌های خوب و گسترده‌ای با باشگاه مردمی پرسپولیس داشته باشیم. در این نشست نیز برای همکاری دوجانبه و حمایت از باشگاه پرسپولیس و همچنین حمایت باشگاه پرسپولیس از بانک قرض‌الحسنه رسالت و موضوع کارآفرینی با پروین توافقات بسیار خوبی دست یافتیم و ان‌شاالله جزییات این توافق را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

حسین‌زاده همچنین تاکید کرد: در حال حاضر می‌توانم عنوان کنم توافقات ما توافقات خوبی بوده و می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده بین باشگاه و بانک قرض‌الحسنه رسالت باشد.

حسین‌زاده تصریح کرد: از نگاه مثبت و خوب پروین تقدیر و تشکر کرده و برای عملیاتی کردن توافقاتی که داشتیم با جدیت کار را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم همکاری‌های سازنده و تاثیرگذاری با باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز