خبرگزاری کار ایران

برای گرفتن سهمیه المپیک رنکینگ مهم است؛

محجوب: جودوی ایران در المپیک ۲۰۱۶ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۴

در کنار تمرینات باید سفرهای بین‌المللی هم داشته باشیم تا ضمن افزایش تجربیات‌مان رنکینگ جهانی‌مان هم پایین نیاید چراکه برای گرفتن سهمیه المپیک رنکینگ مهم است.

ملی‌پوش وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم جودو گفت: من در بازی‌های آسیایی گوانگجو به رغم اینکه جوان بودم سطح رقابت‌های آن را تجربه کردم و بعد هم در دیگر مسابقات بین‌المللی خوب ظاهر شدم به همین دلیل این بار اول در بازی‌های آسیایی اینچئون به دنبال مدال هستم بعد به دنبال سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶.

به گزارش ایلنا، جواد محجوب با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: در حال حاضر تمرینات خوبی را در اردو زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم، ولی در کنار تمرینات باید سفرهای بین‌المللی هم داشته باشیم تا ضمن افزایش تجربیات‌مان رنکینگ جهانی‌مان هم پایین نیاید چراکه برای گرفتن سهمیه المپیک رنکینگ مهم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر میانگین سنی نفرات حاضر در اردو ۲۲ سال است و این یعنی اینکه تیمی جوان و آینده‌دار در جودو در حال ساختن است، ولی اگر بتوان از فدراسیون در اعزام‌های برون‌مرزی حمایت کرد قطعا نه فقط در بازی‌های آسیایی اینچئون بلکه حتی در المپیک ۲۰۱۶ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ضمن اشاره به مفید بودن مربیان خارجی برای جودو ابراز داشت: برای اینکار هم باید برای فدراسیون بودجه در نظر گرفت هم زمان، مربیان خارجی برای تیم‌های پایه خیلی خوب است البته بهتر است انتخاب مربی بر عهده فدراسیون باشد چون آنها بهتر می‌دانند چه مربیانی از کدام کشوها به کار ما می‌آین، د الان هم در بزرگسالان ما مشکل فنی نداریم ولی تنها مشکل ما عدم اعزام‌های برن‌مرزی به دنبال مشکلات مالی فدراسیون است که البته این مشکل را همه فدراسیون‌ها دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز