خبرگزاری کار ایران

در ادامه نشست با مسئولان کمیته ملی؛

مسئولان والیبال، ووشو و کبدی برنامه‌های خود را ارائه دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۴

از صبح روز شنبه سوم اسفندماه نشست‌های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون‌های ورزشی و کادر فنی آنها برای بررسی برنامه آماده سازی تیم‌ها آغاز شد.

در ادامه نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون روز گذشته و امروز این جلسات با حضور مسئولان و کادر فنی فدراسیون های والیبال، ووشو و کبدی در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی اینچئون در سال آینده و اهمیت حضور قدرتمندانه کاروان ورزش کشورمان در این رقابت‌ها از صبح روز شنبه سوم اسفندماه نشست‌های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون‌های ورزشی و کادر فنی آنها برای بررسی برنامه آماده سازی تیم‌ها آغاز شد.

در نشست صبح روز گذشته که در دفتر رئیس برگزار شد کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل، محمد علی شجاعی خزانه‌دار کمیته و اصغر رحیمی دبیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با مسئولان و کادر فنی تیم های ملی والیبال و ووشو به گفتگو پرداخته و مسئولان این دو فدراسیون و کادر فنی برنامه‌های خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون ارائه دادند.

در نشست روز گذشته مسئولان فدراسیون والیبال و مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو به همراه نائب رئیس و مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند که رئیس فدراسیون ووشو اعلام کرد برنامه‌های این فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی آماده بوده و برای حضور قدرتمندانه در این بازیها نیاز به حمایت مسئولان کمیته ملی المپیک دارد.

همچنین صبح امروز نیز محمدرضا مقصودلو رئیس و کادر فنی فدراسیون کبدی با حضور در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون‌های ورزشی به ارائه برنامه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و مسئولان کمیته نیز اعلام داشتند کمیته در حد توان خود هر گونه حمایتی از تیم‌های ورزشی اعزامی به این رقابت‌ها را خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز