خبرگزاری کار ایران

جو روانی سالن تبریز کار ما را مشکل کرده بود؛

قوچان‌نژاد: سرویس‌های اشتباه ما عامل پیروزی رقیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۳۳

تیم‌هایی چون شهرداری که در جدول رده بندی لیگ برتر رتبه‌های پایین‌تر را نسبت به صدرنشینان داشتند در بازی‌های پلی آف انتحاری بازی می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: بازی سنگین و نزدیکی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت نتیجه دلخواه را کسب نکردیم.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش در چارچوب دور پلی‌آف لیگ برتر والیبال با حساب ۳ بر صفر در مقابل شهرداری تبریز شکست خورد در خصوص این بازی اظهار کرد: حریف ما در این مسابقه با توجه به شکستی که در بازی اول متحمل شده بود نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی کرد.

وی افزود: جو روانی حاکم بر سالن شهر تبریز و حمایت تماشاچیان تیم شهرداری، کار را برای ما مشکل کرده بود و در نهایت علی‌رغم اینکه امتیازات دو تیم در هر ۳ ست بسیار نزدیک بود، حریف ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کرد.

قوچان نژاد تصریح کرد: تیم‌هایی چون شهرداری که در جدول رده بندی لیگ برتر رتبه‌های پایین‌تر را نسبت به صدرنشینان داشتند در بازی‌های پلی آف انتحاری بازی می‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند.

سرمربی تیم میزان ادامه داد: سرویس‌های اشتباهی که ما در طول بازی زدیم به ویژه در ست سوم که ۹ امتیاز سرویس به حریف دادیم باعثشد فرصت پیروزی را به حریف واگذار کنیم. نمی‌توان گفت از بازی بازیکنانم رضایت کامل دارم ولی در هر صورت ما تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز