خبرگزاری کار ایران

هیچ شکایتی از سرمربی تیم ملی نکرده ام

رستمیان: نه استعفا داده ام، نه برکنار شده ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۳۶

اگر تا الان در انجمن جوجیتسو مانده ام، به حرمت دوستان بوده. با این حال اگر مشکل من هستم، می روم. بنده اهل ورزش هستم و در جای دیگر به ورزش کشور خدمت می کنم.

رئیس انجمن جوجیتسوی ایران گفت: اگر قرار باشد یک نفر به عنوان جانشین بنده در انجمن جوجیتسو مشغول به کار شود، او کسی نیست جز سرمربی تیم ملی.

به گزارش ایلنا، چندی پیش سید امیر خوش بین سرمربی تیم ملی جوجیتسو به ابوظبی سفر کرد تا در مجمع انتخابات هیات رئیسه فدراسیون جوجیتسوی آسیا شرکت کند که در پایان این مراسم، وی به عنوان عضو کمیته مربیان فدراسیون آسیایی جوجیتسو انتخاب شد.

بعد از این اتفاق، محمد حسن رستمیان، رئیس انجمن جوجیتسوی کشورمان نسبت به این اعزام واکنش نشان داد و اعلام کرد خوش بین بدون هماهنگی با وی به امارات سفر کرده و حتی از گوشه و کنار شنیده شد رستمیان از سرمربی تیم ملی شکایت کرده است. در همین حال، مسعود جلیلوند قهرمان جوجیتسوی جهان در گفتگو با ایلنا انتقادات شدیدی علیه رستمیان مطرح کرد تا این ورزش موفق و پرمدال مشکلات جدیدی را تجربه کند.

رئیس انجمن جوجیتسوی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ابتدا درخصوص شکایت از سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. چرا باید از وی شکایت کنم؟ این سوء تفاهمی بوده که متاسفانه برخی آن را مطرح کردند و به آن دامن نیز زدند.

وی همچنین در مورد استعفا یا برکناری خود از ریاست انجمن جوجیتسو اظهار داشت: بنده نه استعفا داده ام و نه برکنار شده ام. در حال حاضر نیز به کارم ادامه می دهم.

رستمیان ادامه داد: اگر زمانی بخواهم از انجمن جوجیتسو بروم، هیچ کس شایسته تر از خوش بین نیست. من حتی او را به عنوان جانشین خودم در انجمن به رئیس فدراسیون ورزش های رزمی معرفی کرده ام.

رئیس انجمن جوجیتسو به سفر ماه قبل سرمربی تیم ملی به ابوظبی جهت شرکت در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون آسیایی جوجیتسو اشاره کرد و گفت: وی اگر رئیس هم می شد، افتخاری برای کشورمان بود. به نظرم در این موضوع یک سری سوء تفاهم ها پیش آمد و مساله برخلاف آن چه واقعیت داشت، عنوان شد.

وی درعین حال افزود: در دعوتنامه ارسالی برای خوش بین، نام بنده نیز قید شده بود که دوستان من را در جریان نگذاشتند. با این حال باز هم مشکلی در این زمینه نمی بینم.

رستمیان در ادامه درخصوص انتقادات مسعود جلیلوند از مدیریت حاکم بر انجمن جوجیتسو تصریح کرد: مسعود مثل پسر من است و واقعا دوستش دارم. به نظرم او احساساتی شده، البته وی چه احساساتی شده باشد و چه او را تحریک کرده باشند، برای من محترم است.

رئیس انجمن جوجیتسو در واکنش به گفته های جلیلوند که مدعی شده در سفر سال گذشته تیم ملی به اتریش، ملی پوشان حتی آب برای خوردن نیز نداشتند اما رئیس انجمن برای فرزندش لباس ۳۰۰ یورویی خرید، گفت: این حرف ها ساخته ذهن اوست و باید پیش خدا جوابگو باشد. در آن سفر، بی تدبیری های زیادی شده بود که قصد ندارم بیشتر از این موضوع را ادامه دهم.

رستمیان در پایان اظهار داشت: من اگر تا الان در انجمن جوجیتسو مانده ام، به حرمت دوستان بوده. با این حال اگر مشکل من هستم، می روم. بنده اهل ورزش هستم و در جای دیگر به ورزش کشور خدمت می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز