خبرگزاری کار ایران

با موافقت محمود گودرزی؛

وزارت ورزش بخشی از هزینه‌های درمان عکاس ورزشی را تقبل کرد

کد خبر : ۱۴۹۷۵۸

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از طرف محمود گودرزی اعلام کرد که وزارتخانه بخشی از هزینه‌های درمان کامیار سعادت را خواهد پرداخت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از طرف محمود گودرزی اعلام کرد که وزارتخانه بخشی از هزینه های درمان کامیار سعادت را خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، کامیار سعادت عکاس باسابقه ورزشی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند به دلیل وخامت حالش نتوانست در همایش شاهین اخلاق حضور پیدا کند و به نمایندگی از او خواهرش بر روی سن حاضر شد و جایزه برادرش را دریافت کرد. مریم سعادت پشت تریبون رفت و نامه‌ای را از طرف برادرش خطاب به حاضران قرائت کرد بخشی از این نامه را درادامه می‌خوانید: من کامیار سعادت هستم. مدت ۲۴ سال عکاس و خبرنگار ورزشی در باشگاه‌های پرسپولیس، سرخ پوشان و استیل آذین بوده‌ام. پس از این همه سال بدون بیمه و بدون سابقه کار ثبت شده هستم… حالا یک سال و اندی است که با سرطان دست و پنجه نرم می کنم… البته نه فقط با بیماری که با مخارج سرسام آور درمان… درد ناشی از بیماری از یک طرف… درد هزینه‌های کمرشکنش از طرف دیگر دارد مرا از پای درمی آورد. در این مدت… اگر لطف بزرگ مرد فوتبال ایران جناب آقای پروین نبود… بدون شک تا اینجا هم نبودم. ایشان مثل کوه از ابتدای امر پشت من ایستادند. چه از لحاظ مادی چه معنوی… خدا توفیقشان بدهد ولی آخر تا کی؟ مگر می‌شود یک نفر به تنهایی بار به این سنگینی را بدون بکشد. می‌دانید هر وعده شیمی درمانی من چقدر می‌شود…؟ می‌دانید بعد از هر وعده آن چقدر باید هزینه کنم تا آخر افت گلبول های سفید و در نتیجه خطر کما که همگی از عوارض شیمی درمانی است را از خود دور کنم؟ می‌گویند تنها راه بهبودی از بیماری خانمان‌سوز حفظ روحیه مریض است. شما بگویید من از کجا و به چه انگیزه ای باید امید را در خودم تقویت کنم.

… پس از قرائت این نامه، مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از طرف دکتر محمود گودرزی اعلام کرد که وزارتخانه بخشی از هزینه های درمان کامیار سعادت را خواهد پرداخت. وی طی سخنانی کوتاه یادآور شد: ما به محمود گودرزی پیشنهاد کردیم باری از دوش خانواده سعادت برداشته شود که وی پذیرفت و بخشی از هزینه‌های کامیار سعادت را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت. ما همه عضو یک خانواده ایم و از محمود گودرزی انتظاری جز از این نمی‌رفت چون او یک مدیر ورزشی است و غم ورزش را می داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز