خبرگزاری کار ایران

گودرزی در نشست تخصصی کمیته‌ملی‌المپیک:

ارزیابی فدراسیون‌ها مبتنی با علم و واقعیت باشد / کاروانی کیفی به اینچئون اعزام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۹۴

شک نداشته باشید با گفتن شرایط موجود و واقعی و صد البته تلاش و پیگیری برای کسب بهترین نتیجه، بازخوردها نیز مثبت و رضایت‌بخش خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در نشست تخصصی بررسی وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، بر اعلام ارزیابی‌های تخصصی و حقیقی فدراسیون‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، محمود گودرزی که در نشست تخصصی ارزیابی برنامه‌های آماده‌سازی فدراسیون دوچرخه‌سواری در کمیته ملی المپیک حضور یافته بود، اظهار داشت: از تمامی فدراسیون‌ها بخصوص فدراسیون‌های مدال‌آور خواسته ایم ضمن تلاش برای پیاده‌سازی بهترین برنامه آماده سازی، ارزیابی‌های خود را مبتنی بر بررسی‌های علمی و حقیقی اعلام کنند تا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز بعد از بررسی‌های تخصصی بتوانند جایگاه و چشم اندازی واقعی از وضعیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی برای مردم ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اعزام کاروانی کیفی به بازی‌های آسیایی اینچئون است تا بتوانیم با توجه به منابع موجود و بر اساس واقعیت‌ها نتایج کیفی را نیز بدست آوریم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برپایی اردوهای کیفی و استفاده از تمام پتانسیل برای آماده‌سازی تیم‌های اعزامی یادآور شد: منطقی نیست با اعلام پیش بینی‌های غیرواقعی و غیرکارشناسی، توقعاتی غیرمعقول ایجاد کرد و شک نداشته باشید با گفتن شرایط موجود و واقعی و صد البته تلاش و پیگیری برای کسب بهترین نتیجه، بازخوردها نیز مثبت و رضایت‌بخش خواهد بود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی بخصوص بازیهای آسیایی اینچئون گفت: چیزی که مردم از ورزشکاران و مجموعه ورزش می خواهند، تلاش و کوشش برای کسب نتایجی درخور نام و جایگاه ایران اسلامی است. قطعا همین مردم هم می توانند بعنوان بهترین ناظر و کارشناس با بررسی شرایط، منابع و فعالیت های صورت گرفته، اعلام نظر کنند که با توجه به شرایط و وضعیت موجود نتایج بدست آمده رضایت بخش است یا خیر، لذا باید با توکل بر خدا و برنامه ریزی دقیق و منطقی به پیش رفت تا بر حسب وظیفه هر آنچه در توان داریم جهت موفقیت کاروان اعزامی کشورمان در اینچئون انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز