خبرگزاری کار ایران

در ادامه نشست با فدراسیون‌ها صورت گرفت؛

ناطق‌نوری به کمیته ملی المپیک رفت / توضیحات مشحون به هاشمی

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۹۶

نشست‌های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون‌های ورزشی مختلف و کادر فنی آنها همه روزه برگزار می‌گردد.

در ادامه نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون امروز این جلسات با حضور مسئولان و کادر فنی فدراسیون‌های بوکس و بسکتبال در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، باتوجه به درپیش بودن بازی‌های آسیایی اینچئون در سال آینده و اهمیت حضور قدرتمندانه کاروان ورزش کشورمان در این رقابت‌ها نشست‌های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون‌های ورزشی مختلف و کادر فنی آنها همه روزه برگزار می‌گردد که در نشست صبح امروز مسئولان و کادر فنی تیم‌های ملی بوکس و بسکتبال حضور داشتند.

در این نشست که صبح امروز در دفتر رئیس کمیته برگزارشد کیومرثهاشمی، شاهرخ شهنازی، محمد علی شجاعی خزانه‌دار و اصغر رحیمی دبیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با نمایندگان این ۲ فدراسیون به گفت‌وگو پرداخته ومسئولین این دو رشته نیز برنامه‌های خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون ارائه دادند.

در این نشست احمد ناطق‌نوری و همایون اردلان به ارائه برنامه‌های فدراسیون بوکس، برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی پرداختند.

همچنین محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال، رضا مشحون مدیر تیم‌های ملی به همراه کادر فنی با حضور در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون‌های ورزشی به ارائه برنامه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز