خبرگزاری کار ایران

ادیب خبر داد:

برگزاری مسابقات بیس‌بال و سافت‌بال نوجوانان برای اولین بار

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۲۴

هم اکنون در حال بررسی انتخاب یک میزبان مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی فصل و با امکانات بهینه هستیم و مطمئنا این رقابت‌ها را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشورمان از برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور در بخش پسران برای اولین بار در ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا ادیب با بیان این مطلب افزود: یکی از اهداف عالیه ما تقویت زیر ساخت‌های این رشته در کشور است و برای گسترش و توسعه بیس‌بال و سافت‌بال باید از دل برگزاری رقابت‌های متعدد و متوالی استعدادها را شناسایی کنیم و به مراحل بالاتر سوق دهیم.

وی اظهار داشت: به همین منظور و برای اولین بار مسابقات بیس‌بال قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان را در تابستان سال ۹۳ برگزار خواهیم کرد و هم اکنون در حال بررسی انتخاب یک میزبان مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی فصل و با امکانات بهینه هستیم و مطمئنا این رقابت‌ها را با بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد چراکه خروجی و بازدهی این مسابقات برای ما اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال درخصوص اعزام تیم‌های این رشته به رقابت‌های برون‌مرزی و بین المللی گفت: همانطور که وعده داده بودیم قهرمانان لیگ‌های آقایان و بانوان را به رقابت‌های بین المللی پاکستان اعزام خواهیم کرد و تیم‌های مردان آذرخش تهران و بانوان خراسان‌رضوی به این مسابقات که فروردین‌ماه سال آینده در استان پنجاب پاکستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: لیگ پویا منشا شناخت نفرات زبده و پشتوانه‌ای برای انجمن خواهد بود و اعزام تیم برتر این رقابت‌ها به میادین بین‌المللی انگیزه باشگاه‌ها و تیم‌ها برای سرمایه‌گذاری در بیس‌بال و سافت‌بال را دو چندان خواهد کرد و به همین منظور و در جهت تقویت لیگ در حال تشکیل یک سازمان منسجم و هدفمند برای آن هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز