خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسکتبال؛

صدرنشینی پتروشیمی بندرامام و مهرام در مرحله دوم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۴۷

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر با صدرنشینی پتروشیمی بندرامام و مهرام به پایان رسید.

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر با صدرنشینی پتروشیمی بندرامام و مهرام به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته ششم مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال ۴ دیدار برگزار شد که در بازی اول تیم فولاد ماهان سپاهان در یک بازی نزدیک در حالی با نتیجه ۶۰ بر ۵۵ موفق به شکست میزبان خود تیم فولاد هفت الماس قزوین شد که اختلاف بازی در دقایق پایانی بازی به دو امتیاز هم رسید، اما ماهانی در این بازی خارج از خانه شکست بازی رفت را جبران کردند و با کسب این پیروزی با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه Aبه کار خود در مرحله دوم پایان داد، فولاد هفت الماس قزوین نیز با قبول این شکست در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همچنین تیم دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام در آزادی مقابل هم به میدان رفتند تیم دانشگاه آزاد در اول بازی چند دقیقه ای از حریف پیش افتاد اما این برتری دوام چندانی نداشت و بازیکنان پتروشیمی خیلی زود بازی را در دست گرفتند و با نتیجه ۶۲ بر ۸۲ این بازی را نیز با برتری پشت سر گذاشتند و این مرحله را هم بدون شکست به پایان بردند. دانشگاه آزاد با وجود قبول شکست با معدل گل بهتر نسبت به فولاد ماهان و هفت الماس در رده دوم قرار گرفت.

اما در گروه B مهرام با تداوم پیروزی‌های خود در مرحله دوم مسابقات با نتیجه ۷۰ بر ۵۷ تیم ذوب اهن را با پیروزی از پیش رو برداشت با صدر نشینی مرحله دوم را به پایان رساند. ذوب آهن نیز در رده دوم ایستاد.

همیاری زنجان در هفته آخر در حالی که تا هفته پنجم در رده چهارم جدول قرار داشت تیم صنایع پتروشیمی را در ماهشهر شکست داد تا جدای از کسب اولین پیروزی خود با نتیجه ۸۹ بر ۸۱ در این مرحله با یک پله صعود در جایگاه سوم قرار بگیرد.

با پایان یافتن مرحله دوم و مشخص شدن جایگاه تیم ها در دو گروه A وB در مرحله پلی اف تیم پتروشیمی بندر امام باید مقابل تیم همشهری خود صنایع پتروشیمی ماهشهر به میدان برود، مهرام حریف فولاد هفت الماس قزوین خواهد بود، دانشگاه آزاد با همیاری زنجان مصاف می کند و تیم های اصفهانی ذوب آهن و فولاد ماهان سپاهان نیز پلی اف تمام اصفهانی را برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز