خبرگزاری کار ایران

سطح تکنیک‌ها افزایش یافته؛

سلیمانی: برای افزایش روحیه جنگندگی بازیکنان تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۲۳

اولین مرحله اردوی انتخابی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از ۸ تا ۱۶ اسفندماه در تهران برگزار شد.

با پایان یافتن اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، مربی تیم ملی درخصوص شرایط این تمرینات گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

به گزارش ایلنا، فریبا سلیمانی پیرامون شرایط کلی ورزشکاران مدعو گفت: در تمرینات این مرحله از ورزشکاران جوان که در خلال برگزاری مسابقات لیگ شناسایی شده بودند، دعوت شد و بیش از نیمی از ورزشکاران ما از جوانانی بودند که از سال گذشته و نیز مسابقات امسال، به اردوهای تیم ملی راه یافتند که این مساله به پشتوانه‌سازی تیم ملی برای سال‌های آینده بسیار کمک می‌کند.

مربی تیم ملی افزود: آمادگی فیزیکی ورزشکاران انجام تمریناتی که ازاردوهای قبل به آنها گفته شده بود و در کل حفظ آمادگی فیزیکی و تکنیکی، بسیار به من انگیزه می‌داد و به عنوان مربی بسیار خوشحال هستم که ورزشکاران مدعو به شرایط خود تا این حد توجه دارند و حتی پیش از برگزاری اردو نیز آمادگی خود را حفظ کرده بودند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: از سال گذشته مربی بدنساز در کنار تیم حضور داشته و در این مرحله یکی از بهترین مربیان بدنساز که سابقه حضور در کنار سایر رشته‌های ورزشی را داشته، بهره‌مند بودیم و امیدوارم که در مراحل آتی بتوانیم یک فیزیوتراپیست نیز در کنار تیم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی انجام شده در این اردو، به گونه‌ای شبیه‌سازی شد که ورزشکاران از نظر روانی خود را در شرایطی مشابه رقابت‌های واقعی قرار دهند و از این طریق روحیه جنگندگی در آنها تقویت می‌شد و بهتر می‌توانستند شرایط مسابقه را در مواقعی که عقب بودند، مدیریت کنند.

سلیمانی با اشاره به پیش‌رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مشهد مقدس گفت: این مسابقات برای آمادگی بانوان والیبالیست تیم ملی بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با کسب آمادگی از این مسابقات، حضوری شایسته در رقابت‌های پاراآسیایی کره‌جنوبی داشته باشیم.

مربی تیم ملی بانوان در پایان افزود: سطح تکنیکی ورزشکاران مدعو نسبت به ادوار گذشته بسیار افزایش یافته بود و این ماحصل تلاش ورزشکاران، کادر فنی، همکاری بسیار صمیمانه فدراسیون، انجمن والیبال معلولین و تمام افرادی است که در این زمینه با ما همکاری دارند که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

اولین مرحله اردوی انتخابی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از ۸ تا ۱۶ اسفندماه در تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز