خبرگزاری کار ایران

در ادامه نشست تخصصی با فدراسیون‌ها؛

فدراسیون‌های اسکوش و ژیمناستیک برنامه‌های خود را ارائه کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۴۰

نشست‌های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون‌های ورزشی مختلف و کادر فنی آنها برگزار می‌گردد.

در ادامه نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون صبح امروز هم این جلسات با حضور مسئولان و کادر فنی فدراسیون‌های اسکواش و ژیمناستیک در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش النا، با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی اینچئون و اهمیت حضور قدرتمندانه کاروان ورزش کشورمان در این رقابت‌ها نشست‌های تخصصی و مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون‌های ورزشی مختلف و کادر فنی آنها برگزار می‌گردد که در نشست صبح امروز مسئولان و کادر فنی تیم های ملی اسکواش و ژیمناستیک حضور داشتند.

در این نشست که صبح امروز در دفتر رئیس کمیته برگزارشد کیومرثهاشمی رئیس، شاهرخ شهنازی دبیرکل، اصغر رحیمی دبیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و حسین احمدیان رئیس حراست کمیته ملی المپیک با نمایندگان این دو فدراسیون به گفت‌وگو پرداخته و مسئولین این دو رشته نیز برنامه‌های خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون ارائه دادند.

در این نشست مسعود سلیمانی رئیس، بابک فقیر دبیر، الهام شیرزاد نائب رئیس بانوان، سید علیرضا صفایی مدیر تیم‌های ملی و سر مربی تیم ملی اسکواش در کنار مسعود ضیاءالدینی سر مربی تیم ملی نوجوانان به ارائه برنامه‌های این فدراسیون، برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی پرداختند.

همچنین جعفر درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک، فرامرز سنگینی دبیر و آذر پی مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک با حضور در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون‌های ورزشی به ارائه برنامه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در این باره گفت: اسکواش طی این سال ها رشد خوبی در عرصه داخلی و بین‌المللی داشته و در واقع می‌رود تا جایگاه خوبی در میان دیگر رشته‌ها پیدا کند و موفقیت نمایندگان جوان ما در رقابت های قطر خود مبین این واقعیت است.

وی ادامه داد: اسکواش ایران پتانسیل خوبی دارد و می‌رود تا تبدیل به یکی از رشته‌های مدال‌آور کشورمان در عرصه بین‌المللی تبدیل گردد که البته برای موفقیت بیشتر نیاز به حمایت بیشتر نیز دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز