خبرگزاری کار ایران

ایستگاه پایانی لیگ برتر والیبال؛

نبرد کاله مازندران و متین ورامین برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۶۱

کاله مازندران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میدان می رود و متین نیز برای کسب نخستین قهرمانی خود به جدال کاله خواهد رفت.

مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روز پنج شنبه ۲۲ اسفندماه با دو بازی پیگیری خواهد شد تا پرونده سال ۹۲ این رقابت ها با معرفی تیم های اول تا چهارم بسته شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال دو بازی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. یک دیدار برای کسب مقام سومی و یک بازی برای معرفی قهرمان بیست و هفتمین دوره این رقابت ها.
در دیدار رده بندی که یکصد و چهل هشتمین بازی لیگ برتر والیبال امسال است، نمایندگان غرب(شهرداری ارومیه) و شرق(میزان مشهد) کشور به مصاف یکدیگر می روند تا تیم پیروز عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کند.
ارومیه و مشهد در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال دو بار با هم روبرو شدند یک برد و یک باخت سهم هر تیم بود. در ۲۷ آذرماه میزان در مشهد سه بر صفر به پیروزی رسید و شهرداری ارومیه نیز در بازی برگشت در ۲۰ بهمن ماه سه بر یک به پیروزی رسید.
میزان در مرحله پلی آف شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت و شهرداری ارومیه نیز موفق به شکست باریج اسانس شد تا دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
میزان مشهد در مرحله نیمه نهایی در دو بازی مغلوب متین ورامین شد و به دیدار رده بندی راه یافت، اما شهرداری ارومیه نتیجه دو بازی از سه دیدار را به کاله مازندران واگذار کرد تا حریف میزان شود.
حال دو تیم از ساعت ۱۱ روز پنج شنبه ۲۲ اسفندماه به مصاف یکدیگر می روند تا برنده این بازی عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کند.

در دیگر دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال که همانند فینال سال گذشته، کاله مازندران و متین ورامین به مصاف یکدیگر می روند. کاله مازندران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به این میدان می رود و متین نیز برای کسب نخستین قهرمانی خود به جدال کاله خواهد رفت.
کاله مازندران و متین ورامین در دور مقدماتی دو بازی با هم داشتند که کاله در بازی نخست سه بر دو متین را شکست داد و متین در بازی برگشت سه بر صفر از سد قهرمان دو دوره لیگ برتر والیبال گذشت.
کاله در مرحله پلی اف در سه دیدار به مصاف پیکان رفت و با کسب دو پیروزی موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر شد و متین ورامین نیز با شکست نوین کشاورز در دو بازی به مرحله بعدی گام نهاد.
متین و کاله در بازی های مرحله نیمه نهایی به ترتیب میزان مشهد و شهرداری ارومیه را شکست دادند تا حریف یکدیگر در آخرین بازی لیگ برتر والیبال سال ۹۲ شوند.
آخرین و یکصد و چهل و نهمین بازی لیگ برتر والیبال جام ولایت ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۲۲ اسفندماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد تا پرونده این رقابت ها بسته شود و تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران راهی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا که در ۱۹ تا ۲۷ فروردین ۹۳ در فیلیپین برگزار می شود، گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز