خبرگزاری کار ایران

با چند تیم خوب خارجی بازی می کنیم؛

منظمی: دستیاران کواچ به غیر از یک تمرین‌دهنده ایرانی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۵۹

در نظر داریم مقدمات برپایی چند مسابقه تدارکاتی با تیم های خوب جهان را فراهم کنیم تا تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود در لیگ جهانی برود.

مدیر تیم های ملی والیبال گفت: دستیاران سرمربی جدید تیم ملی ایرانی هستند و تنها وی با یک تمرین دهنده صربستانی به کشورمان خواهد آمد.

محمد رضا منظمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: قرارداد نهایی کواچ منعقد شده و این بازیکن سابق تیم های پگاه ارومیه و آذر پیام، اوایل اردیبهشت ۹۳ به ایران می آید تا کار خود را با تیم ملی کشورمان آغاز کند.

وی ادامه داد: کواچ در حال حاضر با تیم پروجا ایتالیا قرارداد دارد که پس از پایان همکاری اش با این تیم، راهی ایران خواهد شد.

مدیر تیم های ملی والیبال در مورد دستیاران کواچ در تیم ملی خاطرنشان کرد: طبق توافق طرفین، قرار شده دستیاران کواچ ایرانی باشند. البته وی یک تمرین دهنده از کشورش را همراه با خود به ایران خواهد آورد.

منظمی در پایان به برنامه های تیم ملی والیبال پیش از آغاز لیگ جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: بلافاصله پس از ورود کواچ به ایران، تمرینات تیم ملی آغاز خواهد شد.

وی در مورد بازی های دوستانه تیم ملی نیز متذکر شد: در نظر داریم مقدمات برپایی چند مسابقه تدارکاتی با تیم های خوب جهان را فراهم کنیم تا تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود در لیگ جهانی برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز