خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه وودبال در خاورمیانه:

رئیس فدراسیون جهانی وودبال به ایران می‌آید

کد خبر : ۱۵۳۷۷۰

کارگاه بین المللی وودبال تهران که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود علاوه بر پذیرش مدرس بین المللی میزبان رئیس فدراسیون جهانی وودبال نیز خواهد بود.

فدراسیون جهانی وودبال طی اطلاعیه‌ای به انجمن به وودبال کشورمان، از اعلام آمادگی مینگ هوئی ونگ، رئیس فدراسیون جهانی وودبال جهت حضور در ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، کارگاه بین المللی وودبال تهران که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود علاوه بر پذیرش مدرس بین المللی میزبان رئیس فدراسیون جهانی وودبال نیز خواهد بود.

این خبر عصر دیروز از طریق پست الکترونیک به انجمن وودبال ایران اعلام گردید که بر اساس اعلام و موافقت اولیه فدراسیون جهانی مقرر شده بود تنها یک مدرس بین المللی کلاس A جهت برگزاری و تدریس مفاد تئوری و عملی کارگاه بین المللی تهران عازم کشورمان شود اما با پیگیری های مجدانه مسئولین انجمن، زمینه حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران فراهم گردید.

پیش از این نیز با رایزنی در خصوص برگزاری کارگاه و فراهم نمودن مقدمات حضور مدرس بین المللی و همچنین اخذ مجوز شورای برون مرزی بخشی از تشریفات لازم با تلاش های انجمن وودبال کشور صورت پذیرفته بود.

همچنین طبق اعلام فدراسیون جهانی هدف از سفر رئیس فدراسیون جهانی وودبال به تهران بررسی پتانسیل وودبال کشور، بازدید از نحوه و کیفیت برگزاری کارگاه بین المللی تهران و برگزاری جلساتی در خصوص توسعه وودبال در خاورمیانه و افزایش تعاملات ورزشی ایران با کشورهای منطقه خواهد بود.

فدراسیون جهانی وودبال پس از مسابقات جهانی مالزی ۲۰۱۲ و در پی عملکرد مطلوب تیم وودبال ایران مسئولیت توسعه وودبال خاورمیانه را به انجمن وودبال کشور مان محول کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز