خبرگزاری کار ایران

چرا بدون اینکه خودم بدانم دعوتم می‌کنند؟

ظریف: اسمم را در لیست تیم ملی دیدم شوکه شدم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۱

من عاشق کشورم و تیم ملی والیبال هستم، اما پرونده من در تیم ملی بسته شده است. من نه می توانم برگردم و نه می‌خواهم این کار را انجام بدهم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: نمی‌دانم چطور نام من که از تیم ملی کناره‌گیری کردم، در لیست جدید تیم ملی دیده می‌شود!

به گزارش ایلنا، فهرست جدید تیم ملی والیبال در حالی دیروز منتشر شد که نام فرهاد ظریف لیبروی سابق تیم ملی در بین دعوت شدگان دیده می شود. آن هم در حالی که شماره ۸ تیم ملی، پس از پایان لیگ جهانی والیبال، از تیم ملی خداحافظی کرد.

ظریف در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص دعوت خود به اردوی تیم ملی اظهار داشت: من از شنیدن این خبر شوکه شدم. نمی دانم چرا من را که از تیم ملی خداحافظی کرده بودم به اردو دعوت کرده اند.

وی افزود: در این خصوص کسی با من صحبتی نکرد. واقعا نمی‌دانم برچه اساسی و به چه دلیل نام من در لیست تیم ملی دیده می‌شود.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال با بیان این که به بازی برای تیم ملی افتخار می‌کند، تصریح کرد: من عاشق کشورم و تیم ملی والیبال هستم، اما پرونده من در تیم ملی بسته شده است. من نه می توانم برگردم و نه می‌خواهم این کار را انجام بدهم.

ظریف با انتقاد از این اقدام خودسرانه اظهار داشت: شاید برخی ها دوست دارند من را به چالش بکشانند و یا این که به دنبال خواسته های خود هستند. چرا بدون این که خودم بدانم، اسمم در لیست تیم ملی است و خبر آنها را هم روی سایت فدراسیون منتشر می کنند؟

بهترین لیبروی لیگ جهانی والیبال در واکنش به این موضوع که گفته می شد ظریف بعد از رفتن ولاسکو به تیم ملی بازخواهد گشت، گفت: این هم از آن حرف هاست. من اصلا به خاطر ولاسکو بود که در تیم ملی بازی می کردم. چون مربیان قبل از وی هیچ گاه مرا به تیم ملی دعوت نکردند.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال در پایان در خصوص " کواچ " سرمربی جدید تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: من هیچ گاه با او کار نکرده ام. البته این را می دانم که کارنامه بازیگری اش به خصوص در کشور ایتالیا خوب است، اما در زمینه مربیگری اطلاعات چندانی از وی ندارم. به هرحال این انتخاب فدراسیون بوده که براساس یک کار کارشناسی انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز