خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به بهم ریختگی مالی سرخابی‌ها زمان‌ می‌برد؛

خادم: دارایی‌های پرسپولیس شفاف نیست / واگذاری از اختیار وزارت ورزش خارج شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۱۲

رقم بدهی پرسپولیس بالاست و یکی از مشکلات ما برای واگذاری باشگاه همین بدهی هاست.

ماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بدهی باشگاه پرسپولیس رقم بالایی را شامل می شود تصریح کرد: بحثدارایی های نیز شفاف نیست و تعیین وضعیت آن زمان بر خواهد بود.

امیر رضا خادم در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: حسابرسی باشگاه پرسپولیس انجام شده و رقم بدهی این باشگاه نشان می دهد نوعی بی انضباطی و بهم ریختگی مالی در مدیریت های گذشته این باشگاه وجود داشته و متاسفانه نظارتی نیز از سوی وزارت ورزش بر مدیریت این باشگاه وجود نداشته است.

وی از اعلام رقم بدهی باشگاه پرسپولیس خودداری کرد و تنها اظهار داشت: رقم این بدهی بالاست و یکی از مشکلات ما برای واگذاری باشگاه همین بدهی هاست.

خادم در ادامه به نامشخص بودن برخی ازدارایی های باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه بحثدارایی های باشگاه پرسپولیس شفاف نیست و زمان بر است چرا که در بررسی باشگاه به دارایی هایی رسیدیم که مشخص نیست متعلق به باشگاه هست یا نه و تعیین وضعیت آن به زمان بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان اینکه بعد از پرسپولیس نوبت به استقلال است تا وضعیت مالی این باشگاه نیز مشخص شود، اظهار داشت: یک گروه حسابرسی در باشگاه استقلال مستقر شده اند و در حال بررسی حساب های این باشگاه هستند و امیدواریم هر چه زودتر این باشگاه نیز تعیین وضعیت شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه که بحثواگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در هیات دولت مطرح شده است، تصریح کرد: بحثواگذری این دو باشگاه از سطح وزارت ورزش و جوانان خارج شده و در هیات محترم دولت برای آینده این باشگاه‌ها تصمیم ‌گیری می‌شود. در هیات دولت کارگرهی تشکیل شده که آنها گزارشات را به هیات دولت می‌دهند. فضای کار از سطح وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی خارج شده و این هیات دولت است که درباره نحوه مدیریت و واگذاری این دو باشگاه‌ تصمیم‌ می‌گیرد.

خادم در عین حال یادآور شد: این وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان است که تا تعیین تکلیف قطعی که طبق قانون بودجه ۹۳ این واگذاری باید اتفاق بیافتد، شرایط حال حاضر و فصل آینده را مشخص کند و اجازه ندهد تا روند حرکت این دو باشگاه در روزهای پایانی فصبل تحت تاثیر این واگذاری قرار بگیرد. ما در نظر داریم این دو باشگاه به ثبات مالی و مدیریتی لازم دست یابند و بتوانند با آرامش خاطر بیشتری برای فصل آینده برنامه ریزی کنند.
وی در بخش پایانی سخنان خود درباره ارسال دو نامه علی پروین به وزارت ورزش مبنی بر تعیین تکلیف باشگاه پرسپولیس گفت: شخصا چنین نامه ای را ندیدم ولی در جلسه فردا با هیئت مدیره در این زمینه با مدیرعامل پرسپولیس صحبت خواهم کرد تا دغدغه او را برای روزهای پایانی فصل و برنامه ریزی برای فصل آینده برطرف کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز