خبرگزاری کار ایران

گودرزی در پیام نوروزی مطرح کرد؛

به امید افتخار آفرینی جوانان ایران در جام جهانی و بازیهای آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۹۵

در سال آینده که با جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی، ‌ قرین گشته با ایستادن بر سکوهای افتخار، ‌ سال بسیار موفق همراه با پیروزی های چشمگیر و غرورآفرین را برای مردم قدردانمان رقم بزنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به جامعه ورزش، جوانان و هموطنان عزیز تبریک گفت.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در پیام نوروزی دکتر محمود گودرزی آمده است:
«زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی»
شمیم دلنواز بهاری معطر شده با سوسن و سنبل پیچیده در بیشه های بارانی. چهچه بلبلان مست بر شاخسارهای منقش به شکوفه های ارغوانی و جوشش چشمه ساران، ‌ بیدارباش دیگری شده است در طبیعت زیبای ما که چندی آرمیده بود در رویای زمستانی.
اکنون و در این فضای دل انگیز و شاداب که نویدبخش روزگاری نو برای ماست از یگانه خداوند هستی بخش بهترین و زیباترین آرزوهایم را برای شما عزیزان می طلبم و از همه مسوولان و دست اندرکاران جامعه ورزشی و فعالان عرصه جوان می خواهم که با سعه صدر و تلاشی مضاعف در سایه سار دولت تدبیر و امید به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده، ‌ دست در دست هم در مسیر رشد و بالندگی نسل شایسته و جوان کشورمان گام برداریم و با کمک سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول، ‌در سال آینده که با جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی، ‌ قرین گشته با ایستادن بر سکوهای افتخار، ‌ سال بسیار موفق همراه با پیروزی های چشمگیر و غرورآفرین را برای مردم قدردانمان رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز