خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان - تایپه؛

مصاف ۶ تکواندوکار ایرانی در روز سوم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۹۳

فردا سه‌شنبه پنجم فروردین‌ماه و روز سوم از این دوره مسابقات ۱۹۸ تکواندوکار در ۶ وزن به رقابت می‌پردازند که تیم ایران در هر شش وزن نمایندگان خود را به مصاف رقبای خود می‌فرستد.

دهمین دوره رقابت های تکواندوی نوجوانان جهان در حالی فردا سه‌شنبه در چین تایپه پیگیری می‌شود که شش عضو تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش ایلنا، فردا سه‌شنبه پنجم فروردین‌ماه و روز سوم از این دوره مسابقات ۱۹۸ تکواندوکار در ۶ وزن به رقابت می‌پردازند که تیم ایران در هر شش وزن نمایندگان خود را به مصاف رقبای خود می‌فرستد.

در وزن ۴۲ - کیلوگرم که ۲۵ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت، مژگان زادمحمد در اولین دیدار به مصاف " نگویان تای " از ویتنام می‌رود و در صورت برتری با " رووینا لاوو " از کانادا مبارزه خواهد کرد.

پریسا جوادی در وزن ۵۹ - کیلوگرم دور نخست به دیدار " گارزوکاستیا " از لیتوانی می‌رود و در صورت برتری با برنده پیکار انگلیس و بلژیک مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۳۱ تکواندوکار شرکت دارند.

سومین نماینده تیم دختران ایران " کیمیا علیزاده " است که در وزن ۵۲ - کیلوگرم در میان ۳۵ تکواندوکار دور نخست با " ماکولو " از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه سنگاپور و کنگو می‌رود.

تیم پسران کشورمان فردا سه نماینده دارد. مهدی اسحاقی در وزن ۴۵ - کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با یکی از تکواندوکاران چین یا آمریکا مبارزه می‌کند. در این وزن ۳۸ تکواندوکار حضور دارند.

همچنین فرشاد منصفی در وزن ۶۸ - کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه تکواندوکاران اسپانیا و آلمان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۸ - کیلوگرم پسران امیرحسین امیدی دور نخست به مصاف " روسلان شین " از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری با برنده مبارزه چین و ترکیه پیکار می‌کند.

دهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان کشورمان در حالی به میزبانی چین تایپه جریان دارد که تیم اعزامی کشورمان تا کنون موفق به کسب یک نشان برنز توسط فاطمه اموری در وزن ۴۴ - کیلوگرم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز