خبرگزاری کار ایران

محمدی‎اصل در گفتگو با ایلنا:

سال ۹۳ برای ورزش لرستان در عرصه های بین المللی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۴۱

امیدواریم با رفع مشکلات باشگاه‌داری وکمک بخش خصوصی، ورزش لرستان در سال ۹۳ بتواند کارنامه موفقی داشته باشد.

امیدواریم با رفع مشکلات باشگاه‌داری و کمک بخش خصوصی، ورزش لرستان در سال ۹۳ بتواند کارنامه موفقی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیشرفت ورزش لرستان در ابعاد قهرمانی و همگانی استان گفت: خوشبختانه لرستان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی جایگاه خوبی در کشور دارد و امیدواریم با رفع مشکلات باشگاه‌داری و کمک بخش خصوصی ورزش لرستان در سال ۹۳بتواند کارنامه موفقی داشته باشد.

رضا محمدی‎اصل در ادامه با اشاره به این‎که در سال ۹۳ رؤسای هیأت‌های ورزشی باید تعامل نزدیکی با فدراسیون‌ها داشتند باشند، خاطرنشان کرد: رئیس و نواب رئیس با ایجاد روابط نزدیک‌تر با رؤسای فدراسیون و تقاضای میزبانی مسابقات سطوح مختلف بودجه مناسبی را برای هیأت‌ها جذب کنند تا بتوانند امسال با حضور پررنگ و قدرتمندتری در رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری حضور داشته باشند.

وی با بیان این‎که در خرداد ماه سال جاری به دلیل برگزاری انتخابات مدارس زودتر از موعد تعطیل خواهند شد، گفت: هیأت‌ها با تصویب تقویم ورزشی امسال برنامه‌ریزی ایجاد و برگزاری مدارس ورزشی رشته‌های مختلف را در دستور کار داشته باشند تا تابستان ۹۳ از نظر کمی نونهالان، نوجوانان و جوانان بیشتری را به ورزش جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سال بسیار حساسی برای کشور محسوب می‌شود و در عرصه ورزش نیز باید تلاش هیأت‎ها بر این باشد که با صرفه‎جویی و هزینه کمتر نسبت به سال گذشته بیشترین بهره‎وری و نتایج را بدست آورند.

وی در خصوص برنامه‎های سال ۹۳ ورزش استان، اظهار کرد: با توجه به رشد فضاهای ورزشی استان امسال به دنبال میزبانی مسابقات فرا ملی و بین‌المللی خواهیم بود و در سایر ابعاد نیز با جدیت ورود پیدا خواهیم کرد.

محمدی‎اصل ادامه داد: سال گذشته در بحثزیرساخت‎های ورزشی، چندین مجموعه بزرگ ورزشی در استان به بهره‎برداری رسید و امسال نیز مجموعه‎های دیگری را در دست اجرا خواهیم داشت و سالن‎های در دست ساخت برخی هیأت‎ها از جمله جودو، تکوندو و اسکواش را به بهره‎برداری خواهیم رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خطاب به روسای هیأت‎های ورزشی گفت: کاردر سال ۹۳ بسیار مشکل‎تر از سال ۹۲ خواهد بود و مدیرانی موفق هستند که قدرت ریسک پذیری و جذب منابع داشته باشند و امسال نیز به هیأت‎های فعال بودجه بیشتری بودجه اختصاص می‎یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی لرستان نگاه ویژه‎ای به رشته‎هایی همچون رزمی، جودو، کشتی، گلف، هاکی، فوتبال و والیبال داریم و امید می‎رود کارهای خوبی در این زمینه صورت بگیرد و بتوانیم امسال در میادین مختلف موفق ظاهر شویم.

محمدی‎اصل همچنین با ابراز خرسندی از عملکردانجمن ورزشی‌نویسان استان تصریح کرد: لرستان با کمک تحلیل‎ها، گزارش‎های فنی، انتقادهای منصفانه و سازنده خبرنگاران ورزشی‎نویس توانسته جایگاه مطلوبی در کشور داشته باشد و امروزه ورزشی نویسان لرستانی نقش و جایگاه مؤثری در پیشرفت ورزش داشته و دارند و حضور تیم‎های مختلف ورزشی در لیگ‎های سطوح کشوری باعثشد این عملکرد بهتر و بیشتر از قبل باشد.

وی افزود: لرستان جزو معدود استان‎های کشور محسوب می‎شود که خبرنگاران ورزشی بسیار قوی در آن فعالیت می‎کنند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز همواره نگاه حمایتی از رسانه‎ها و مطبوعات را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز