خبرگزاری کار ایران

تکواندو نوجوانان جهان - چین تایپه؛

نوجوانان تکواندو با ۷ مدال رنگارنگ به کشور بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۰۳

تکواندوکاران ملی‌پوش کشورمان پس از کسب ۷ نشان رنگارنگ(۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز) صبح امروز(جمعه) هشتم فروردین‌ ماه به کشور بازگشتند.

تیم‌های تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان پس از کسب ۷ مدال رنگارنگ در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به کشور بازگشتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان با حضور ۸۰۳ تکواندوکار از ۱۰۳ کشور به مدت ۴ روز(سوم تا ششم فروردین) در سالن آره‌نا شهر تایپه برگزار شد. تکواندوکاران ملی‌پوش کشورمان پس از کسب ۷ نشان رنگارنگ(۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز) صبح امروز(جمعه) هشتم فروردین‌ ماه به کشور بازگشتند.

تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در بخش دختران توانست با کسب یک طلا، یک نقره و ۲ برنز پس از کره‌جنوبی و بالاتر از انگلیس بر سکوی دوم جهان بایستد و تیم ملی پسران تکواندو نیز با یک طلا، یک نقره و یک برنز در مکان چهارم جدول رده‌بندی توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

مقام دومی تیم ملی دختران در جام دهم جهان(۲۰۱۴) در شرایطی به دست آمد که تکواندو ایران از ۱۰ وزن ۷ نماینده به چین تاپیه اعزام شد. این پنجمین حضور تیم ملی تکواندو دختران در مسابقات جهانی بود، اما در بخش پسران تیم ملی کشورمان در شرایطی در جایگاه چهارم قرار گرفت که تیم‌های کره جنوبی، روسیه و چین تاپیه موفق به احراز عنوان‌های اول تا سوم شدند.

اسامی مدال آوران تیم نوجوانان دختر و پسر تکواندو کشورمان در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:
دختران:
کیمیا علیزاده(مدال طلا)
فاطمه اموری(نقره)
ناهید کیانی(برنز)
مهسا جدی(برنز)

پسران:
مهدی اسحاقی(طلا)
امیر حسین امیدی(نقره)
رضا جعفر پور(برنز)
مژگان زادمحمد، فاطمه اموری، ناهید کیانی، پریسا جوادی، مهسا نوروزی، مهسا جدی و کیمیا علیزاده به عنوان تکواندوکار، نیلوفر صفریان و اعظم درستی، مربیان تیم و زیر نظر ندا زارع به عنوان سرمربی ترکیب تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر کشورمان را در این دوره از مسابقات تشکیل می‌دادند.
تیم ملی پسران کشورمان نیز با ترکیب مهدی اسحاقی، نریمان مریدانی، هادی تیران، رضا جعفرپور، نیما معظمی، فرشاد منصفی، ابوالفضل احمدی، ‌ کامران امانلو، فرشاد قیاس به عنوان تکواندوکار، حسینعلی نعیمی و وحید عبدالهی به عنوان مربی، زیر نظر سرمربی تیم، محمدرضا زوار در مسابقات نوجوانان قهرمانی جهان شرکت داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز