خبرگزاری کار ایران

با تصمیم شورای المپیک آسیا؛

اسکواش به بازی های ساحلی آسیا ۲۰۱۴ پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۴۰

رییس فدراسیون جهانی اسکواش گفت: خوشحالم که شورای المپیک آسیا تصمیم گرفت که اسکواش را برای اولین بار به این بازی های چند رشته ای وارد کند.

با تصمیم شورای المپیک آسیا، اسکواش ساحلی به جمع رشته های شرکت کننده در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا در پوکت تایلند افزوده شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، این رقابت ها ۱۱ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۱۴ و در کورت تمام شیشه ای برگزار خواهد شد.
بر طبق اعلام کمیته برگزاری بازی های ساحلی آسیا رشته اسکواش در دو قرعه ۱۶ نفره مردان و زنان و در ۳ گیم از طلوع آفتاب هر روز آغاز می شود.
راماچاندران رییس فدراسیون جهانی اسکواش با استقبال از این تصمیم گفت: بازی های ساحلی آسیا از رشته های هیجان انگیز و جذابی تشکیل شده است و خوشحالیم که شورای المپیک آسیا تصمیم گرفت که اسکواش را برای اولین بار به این بازی های چند رشته ای وارد کند.
ما به همین دلیل از شیخ احمد رییس کویتی شورای المپیک آسیا و چولاکاسم رییس کمیته برگزاری بازی ها تشکر کرده ایم که این فرصت را به ما دادند. این می تواند یک گام مهم برای راهیابی اسکواش به بازی های المپیک باشد. در رقابت های اسکواش بازی های ساحلی آسیا، هر کشور حداکثر می تواند ۲ بازیکن را به این بازی ها اعزام کند.
بازی های ساحلی آسیا با برگزاری مسابقات رشته های آبی و ساحلی با حضور کشورهای مختلف قاره برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز