خبرگزاری کار ایران

مسابقات جودو جایزه بزرگ - ترکیه؛

محجوب برای کسب مدال برنز به مصاف حریف مصری می رود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۲۱

محجوب در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه برای کسب مدال برنز در اولین دیدار خود باید با " درویش رامادان " از مصر پیکار کند.

در آغاز روز پایانی رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه جودوکار سنگین وزن تیم ملی ایران با یک پیروزی و یک شکست به گروه بازنده‌ها رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات جودو جایزه بزرگ ترکیه امروز یکشنبه جودوکاران اوزان سنگین وزن به روی تاتامی رفتند که تنها نماینده ایران در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم در اولین دیدار خود جودوکاری از بلاروس را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

جواد محجوب دور نخست استراحت داشت و سپس در پیکار با " توما نیکیفروف " از بلاروس جشنواره‌ای از تکنیک به نمای گذاشت و در حالی که یک امتیاز " یوکو " و یک امتیاز " وازاری " از حریف پیش بود در ثانیه ۱۳ از دقیقه سوم رقیب را ضربه فنی کرد و به دور بعد راه یافت.

محجوب برای صعود به مرحله نیمه نهایی با " سلطانوف " از روسیه دارنده مدال طلای دوره قبل همین مسابقات و نفر ۱۶ رنکینگ جهانی رفت و نتیجه را به این حریف واگذار کرد و در گروه بازنده‌ها قرار گرفت. محجوب در جدال برای کسب مدال برنز در اولین دیدار خود باید با " درویش رامادان " از مصر پیکار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز