خبرگزاری کار ایران

در اردوها کار بسیار سختی در پیش دارم؛

کرمی: خیلی‌ها منتظر ناکامی من در مسابقات هلند بودند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۸۵

خیلی‌ها منتظرند تا با کوچک‌‌ترین ناکامی دوباره از من انتقاد ‌کنند. آنها در این مدت که من از تیم ملی دور بودم معتقد بودند یوسف کرمی تمام شده است.

کاپیتان تیم‌ ملی تکواندو گفت: کار بسیار سختی در پیش دارم چراکه باید ثابت کنم هنوز تمام نشده‌ام.

به گزارش ایلنا، اردوی تیم‌ ملی تکواندو از امروز در خانه تکواندو آغاز شده و تکواندوکاران راه یافته به اردو خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند. سرشناس‌ترین تکواندوکار دعوت شده به اردو یوسف کرمی است که بعد از یک‌سال دوری از تیم ملی مدتی است مجددا در اردوها حضور دارد و یکی از نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی است.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد بازگشت مجدد خود به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: زمانی که به تیم ‌ملی بازگشتم، اعلام کردم یا نباید دوباره تکواندو را شروع می‌کردم، اما حالا که دوباره به اردوها بازگشته‌ام، باید سخت کار کنم. چراکه کار بسیار دشواری در پیش دارم.

وی افزود: خیلی‌ها منتظرند تا با کوچک‌‌ترین ناکامی دوباره از من انتقاد ‌کنند. آنها در این مدت که من از تیم ملی دور بودم معتقد بودند یوسف کرمی تمام شده است.

قهرمان تکواندوی جهان در سال ۲۰۱۱ ادامه داد: خیلی‌ها منتظر بودند من در تورنمنت هلند چه کار خواهم کرد، اما به لطف خدا توانستم بعد از مدت‌ها دوری از تیم ملی مدال برنز کسب کنم. من یک سال و اندی از کوران مسابقات دور بودم و در هیچ رقابتی وارد شیاپچانگ نشده بودم، اما بقیه تکواندوکاران وزن من همواره در اردوها شرکت داشتند و در رقابت‌های مختلفی شرکت کرده بودند. همین مساله کار من را نسبت به دیگران دشوارتر کرده بود.

کرمی در پایان درخصوص مسابقات آسیایی پیش رو اظهار داشت: از همین امروز تمریناتم را دوچندان می‌کنم تا هم برای حضور در مسابقات آسیایی آماده‌تر شوم و هم انگیزه جوانان اردو را افزایش دهم. امیدوارم با توجه به شرایط مطلوب روحی و روانی در اردوها، تیم ملی بتواند در رقابت‌های قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز