خبرگزاری کار ایران

عملکرد در اردوها مدنظر است؛

مقانلو: هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۳۷

همه اردو نشینان باید در تمریناتش جدی باشند، قطعا عملکرد در اردوها برای کادرفنی مدنظر است.

سرمربی تیم ملی گفت: هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد و همه اردو نشینان باید در تمریناتش جدی باشند، قطعا عملکرد در اردوها برای کادرفنی مدنظر است.

به گزارش ایلنا، بی‍ژن مقانلو در خصوص مرحله دوم انتخابی تیم ملی گفت: رقابت‌ها سطح خوبی داشت و تکواندوکاران شناخت خوبی از هم داشتند و مبارزات نزدیکی را شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت نداردو همه اردونشینان باید در تمریناتش جدی باشند، قطعا عملکرد در اردوها برای کادر فنی مدنظر است.

سرمربی تیم ملی در خصوص وزن ۵ اینطور ادامه داد: نباید از یاد برد که علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره از بهترین‌های این وزن هستند. روز گذشته هر ۲ عملکرد خوبی را داشتند و به دلیل شناخت خوبی که از هم دارند مبارزشان پایاپای برگزار شد و به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت نفر اعزامی این وزن به رقابت‌های قهرمانی آسیا، بعد از تورنمنت آلمان مشخص شود و هر شخصی که نتیجه بهتری را کسب کند نفر اصلی وزن پنجم خواهد بود.

مقانلو در پاسخ به این سوال که به چه دلیل ابوالفضل یعقوبی و خدابخشی به همراه تیم ملی عازم تورنمنت آلمان خواهند شد؟ خاطرنشان ساخت: این ۲ نفر عملکرد خوبی را داشتند و تورنمنت آلمان فرصت خوبی است تا بتوانند برای خود امتیاز جمع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز